Atrybuty: Różnice pomiędzy wersjami
Z Grymuar
(Utworzono nową stronę " ==Wprowadzenie== Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych...") |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Krzepa: siła/wytrwałość/odporność | Krzepa: siła/wytrwałość/odporność | ||
+ | |||
Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja | Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja | ||
+ | |||
Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny | Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny | ||
+ | |||
Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli | Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli | ||
+ | |||
Prezencja: wygląd/postawa/charyzma | Prezencja: wygląd/postawa/charyzma |
Wersja z 20:36, 18 sty 2018
Wprowadzenie
Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych grup, z których każda opisuje inny aspekt postaci, a każda z nich (oprócz percepcji) dzieli się na trzy atrybuty opisujące dany element. Wszystkie zostały opisane poniżej, wraz z wartościami jakie mogą przybierać:
Krzepa: siła/wytrwałość/odporność
Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja
Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny
Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli
Prezencja: wygląd/postawa/charyzma