Atrybuty: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 14: | Linia 14: | ||
''Prezencja: wygląd/postawa/charyzma'' | ''Prezencja: wygląd/postawa/charyzma'' | ||
+ | ==Krzepa== | ||
− | + | '''SIŁA''' | |
Określa fizyczną siłę Twojej postaci - jej muskulaturę, siłę zadawanych przez nią ciosów, a także to ile jest ona w stanie udźwignąć. Duża siła niekoniecznie musi wynikać z potężnie zbudowanych mięśni - choć często idzie z nimi w parze. Magiczne golemy o skromnej posturze, dzięki magii mogą dysponować ogromną siłą. | Określa fizyczną siłę Twojej postaci - jej muskulaturę, siłę zadawanych przez nią ciosów, a także to ile jest ona w stanie udźwignąć. Duża siła niekoniecznie musi wynikać z potężnie zbudowanych mięśni - choć często idzie z nimi w parze. Magiczne golemy o skromnej posturze, dzięki magii mogą dysponować ogromną siłą. | ||
Linia 29: | Linia 30: | ||
'''Stalowe Mięśnie''' – Rozbijanie skał gołymi rękami? Żaden problem. | '''Stalowe Mięśnie''' – Rozbijanie skał gołymi rękami? Żaden problem. | ||
+ | |||
+ | ==W== |
Wersja z 20:44, 18 sty 2018
Wprowadzenie
Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych grup, z których każda opisuje inny aspekt postaci, a każda z nich (oprócz percepcji) dzieli się na trzy atrybuty opisujące dany element. Wszystkie zostały opisane poniżej, wraz z wartościami jakie mogą przybierać:
Krzepa: siła/wytrwałość/odporność
Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja
Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny
Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli
Prezencja: wygląd/postawa/charyzma
Krzepa
SIŁA Określa fizyczną siłę Twojej postaci - jej muskulaturę, siłę zadawanych przez nią ciosów, a także to ile jest ona w stanie udźwignąć. Duża siła niekoniecznie musi wynikać z potężnie zbudowanych mięśni - choć często idzie z nimi w parze. Magiczne golemy o skromnej posturze, dzięki magii mogą dysponować ogromną siłą.
Zanik mięśni – Siłą ledwo dorównuje stuletniej staruszce po ciężkiej chorobie - przeniesienie krzesła to już spore wyzwanie.
Słaby – Postać nie może się wspinać bez specjalnych urządzeń, a niesienie zbyt napakowanego plecaka jest bardzo trudne.
Niezbyt silny – Postać jest widocznie słabsza niż większość ludzi, nie jest to na tyle duża różnica by przeszkadzała w normalnym funkcjonowaniu.
Raczej silny – Postać jest silniejsza niż większość, może spokojnie podnieść te przedmioty, które dla innych są sporym wyzwaniem.
Silny – Postać może spokojnie ratować uwięzione pod głazami dzieci, jest zaliczana do najsilniejszych ludzi.
Stalowe Mięśnie – Rozbijanie skał gołymi rękami? Żaden problem.