Dziedzina Wody: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | brak | Symbolizuje przemianę. | Mag specjalizujący się w tym żywiole, potrafi kontrolować jego najczystszą postać: płyny. Dzięki kontroli, ja...")
 
(Brak różnic)

Aktualna wersja na dzień 17:41, 5 mar 2018

Alternatywne nazwy 
brak
Dziedzina 
Symbolizuje przemianę.
Możliwości wykorzystania 
Mag specjalizujący się w tym żywiole, potrafi kontrolować jego najczystszą postać: płyny. Dzięki kontroli, jaką uzyskuje, może w zależności od swej mocy tworzyć wodne wiry, zmieniać bieg rzeki, wysuszać całe jeziora, zatapiać nadrzeczne tereny, zamieniać bagna w pewny grunt. Mniej oczywiste aspekty tej dziedziny to: doprowadzanie roślin do więdnięcia, ludzi do śmierci z odwodnienia, lub zatapianie ich płuc. Mag dzięki kontroli tego żywiołu może również stąpać po płynach jakby te były ciałem stałym.
Przykładowe zaklęcia 
stąpanie po wodzie, wodny bicz, wir, więdnięcie
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił