Krąg Bytu: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Życia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Druidyczna, Natury [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje sferę życia w je...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | ==Dziedzina Życia== | |
− | + | '''Alternatywne nazwy:''' Druidyczna, Natury | |
+ | '''Dziedzina:''' Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych. | |
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | ==Dziedzina Śmierci== | |
+ | '''Alternatywne nazwy:''' Nekromantyczna, Nieżycia | ||
+ | '''Dziedzina:''' Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem.. | |
− | |||
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu | |
− | |||
− | |||
− | + | ==Dziedzina Pustki== | |
− | + | '''Alternatywne nazwy:''' Iluzji | |
+ | '''Dziedzina:''' Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji. | |
− | |||
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie | |
− | |||
− | |||
− | + | ==Dziedzina Istnienia== | |
− | + | '''Alternatywne nazwy:''' Tworzenia | |
− | + | '''Dziedzina:''' Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów. | |
+ | |||
+ | '''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie. | ||
+ | |||
+ | '''Przykładowe zaklęcia:''' przywołanie pancerza, wzniesienie mostu | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==Połączenie dziedzin kręgu== | ||
+ | Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami. |
Wersja z 03:14, 1 mar 2018
Spis treści
Dziedzina Życia
Alternatywne nazwy: Druidyczna, Natury Dziedzina: Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
Możliwości wykorzystania: Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.
Przykładowe zaklęcia: uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja
Dziedzina Śmierci
Alternatywne nazwy: Nekromantyczna, Nieżycia Dziedzina: Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..
Przykładowe zaklęcia: stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
Dziedzina Pustki
Alternatywne nazwy: Iluzji Dziedzina: Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.
Przykładowe zaklęcia: dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
Dziedzina Istnienia
Alternatywne nazwy: Tworzenia Dziedzina: Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.
Przykładowe zaklęcia: przywołanie pancerza, wzniesienie mostu
Połączenie dziedzin kręgu
Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami.