Atrybuty: Różnice pomiędzy wersjami
Z Grymuar
Linia 4: | Linia 4: | ||
Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych grup, z których każda opisuje inny aspekt postaci, a każda z nich (oprócz percepcji) dzieli się na trzy atrybuty opisujące dany element. Wszystkie zostały opisane poniżej, wraz z wartościami jakie mogą przybierać: | Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych grup, z których każda opisuje inny aspekt postaci, a każda z nich (oprócz percepcji) dzieli się na trzy atrybuty opisujące dany element. Wszystkie zostały opisane poniżej, wraz z wartościami jakie mogą przybierać: | ||
− | ''Krzepa: siła/wytrwałość/odporność | + | ''Krzepa: siła/wytrwałość/odporność'' |
− | Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja | + | ''Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja'' |
− | Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny | + | ''Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny'' |
− | Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli | + | ''Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli'' |
− | Prezencja: wygląd/postawa/charyzma'' | + | ''Prezencja: wygląd/postawa/charyzma'' |
Wersja z 20:37, 18 sty 2018
Wprowadzenie
Atrybuty określają wrodzone predyspozycje postaci. Określają sprawność ciała, umysłu i hart ducha. Atrybuty dzielą się na pięć głównych grup, z których każda opisuje inny aspekt postaci, a każda z nich (oprócz percepcji) dzieli się na trzy atrybuty opisujące dany element. Wszystkie zostały opisane poniżej, wraz z wartościami jakie mogą przybierać:
Krzepa: siła/wytrwałość/odporność
Zwinność: zręczność/szybkość/precyzja
Percepcja: wzrok/słuch/węch/smak/czucie/zmysł magiczny
Umysł: bystrość/błyskotliwość/siła woli
Prezencja: wygląd/postawa/charyzma