Leksykon Aur: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "==Barwy Aur== * '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą * '''Cynkowa''' - mieszczanin, chłop lub inna osoba prowadząca...")
 
Linia 1: Linia 1:
 +
Przejdź do opisu i wyjaśnienia [[Aury|Aur]]
 +
 
==Barwy Aur==
 
==Barwy Aur==
 
* '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą
 
* '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą

Wersja z 17:15, 5 mar 2018

Przejdź do opisu i wyjaśnienia Aur

Barwy Aur

  • Barachitowa - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą
  • Cynkowa - mieszczanin, chłop lub inna osoba prowadząca stabilne życie
  • Cynowa - wędrowiec, podróżnik, żeglarz lub inna osoba zwiedzająca świat
  • Kobaltowa - uczony, nauczyciel, pustelnik, kartograf lub inna osoba związana z nauką
  • Miedziana - bard, artysta, malarz lub inna osoba zajmująca się sztuką
  • Platynowa - król, władca, zarządca, wysoki urzędnik lub inna osoba sprawująca władzę
  • Rtęciowa - alchemik
  • Srebrna - mag, czarodziej, wiedźma lub inna osoba związana z magią
  • Złota - kupiec, złodziej, lub inna osobą, której głównym zainteresowaniem są kosztowności
  • Żelazna - wojownik, najemnik, gwardzista lub inna osoba zajmująca się wojaczką

Poświata

  • Ametystowa - podmioty ze skłonnością do dobra i porządku
  • Bursztynowa - podmioty ze skłonnością ku złu i chaosowi
  • Obsydian - podmioty ze skłonnością ku harmonii
  • Rubinowa - podmioty ze skłonnością ku złu
  • Szafirowa - podmioty ze skłonnością do dobra
  • Szmaragdowa - podmioty ze skłonnością do dobra i chaosu
  • Topazowa - podmioty ze skłonnością ku chaosowi
  • Turmalinowa - podmioty ze skłonnościami do zła i harmonii

Dźwięk

  • Buczenie - magia istnienia
  • Brzęczenie - magia struktury
  • Cisza - magia pustki
  • Dziwne głosy/dźwięki - magia demonów
  • Echo - magia przestrzeni
  • Głęboka melodia - magia umysłu
  • Głęboki ton - magia ziemi
  • Grzmoty - magia energii
  • Harmonijny - magia harmonii
  • Huk wodospadu - magia wody
  • Jęki - magia zła
  • Kakofonia - magia chaosu
  • Kojąca - magia umysłu
  • Krzyk agonii - magia śmierci
  • Liczne głosy - magia życia
  • Liczne głosy, o zmiennym natężeniu - magia chaosu
  • Młot - patrz „uderzenia młota”
  • Nienaturalne głosy/dźwięki - magia demonów
  • Pojedynczy ton - magia istnienia
  • Przyjazny - magia dobra
  • Stały ton - magia ziemi
  • Szczęk metalu - magia sił
  • Szept liści - magia wiatru
  • Szmer wody - magia wody
  • Śmiech dzieci - magia życia
  • Trupie głosy - magia ducha
  • Trzask płomieni - magia ognia
  • Uderzenia młota - magia sił
  • Zawodzenie (głosy) - magia ducha
  • Zawodzenie wiatru - magia wiatru
  • Zmysłowy szept - magia emocji

Zapach

  • Brak - wydzielają go zjawy lub jest przytłoczony przez inne emanancje
  • Dziwny - patrz „nietypowy"
  • Fiołków - wydzielają go Błogosławieni
  • Kadzideł - wydzielają go Czarodzieje, magowie
  • Kurzu - wydzielają go Liche
  • Kwiatów - wydzielają go Naturianie
  • Lasu - wydzielają go Elfy, czasem Naturianie
  • Lilii - wydzielają go Niebianie
  • Mieszanina zapachów - patrz „wiele zapachów”
  • Miodu - wydzielają go Naturianie
  • Mirry - wydzielają go Niebianie
  • Mokrej ziemi - wydzielają go Zmiennokształtni
  • Morza - wydzielają go Naturianie, marynarze
  • Nietypowy - wydzielają go Demony, ale może być to również zapach, którego nie znasz, a wcale nie musi być demoniczny
  • Palonych włosów - wydzielają go piekielni
  • Pergaminu - Liche, Czarodzieje, magowie
  • Siarki - wydzielają go Piekielni
  • Sierści - wydzielają go Zmiennokształtni
  • Smoły - wydzielają go Piekielni
  • Świec - wydzielają go Czarodzieje, magowie
  • Trudny do zidentyfikowania - patrz „nietypowy”
  • Wiele zapachów - wydzielają go Smoki
  • Wysuszonej skóry - wydzielają go Liche
  • Krwi - Wampiry

Wrażenia dotykowe

  • Chropowata - patrz „szorstka”
  • Giętka - podmioty odznaczające się dużą zręcznością i zwinnością
  • Gładka - podmioty odznaczające się pięknem i charyzmą
  • Tępa - podmioty odznaczające się słabą wolą lub niską inteligencją
  • Twarda - podmioty odznaczające się wielką wytrzymałością i siłą
  • Miękka - podmioty odznaczające się małą wytrzymałością i słabe
  • Ostra - podmioty odznaczające się bystrością umysłu i intelektem lub silną wolą
  • Szorstka - podmioty odznaczające się brzydotą, odpychające
  • Sztywna - podmioty odznaczające się małą zręcznością i zwinnością

Smak

  • Gorzka - podmioty zdecydowane
  • Kwaśna - podmioty wrażliwe
  • Lepka - podmioty o wysokiej percepcji
  • Łagodna - podmioty opanowane
  • Ostra - podmioty impulsywne
  • Pikantna - patrz „ostra”
  • Słodka - podmioty skłonne do zmiany decyzji
  • Słona - podmioty obojętne
  • Sucha - podmioty o niskiej percepcji