Leksykon Aur: Różnice pomiędzy wersjami
Z Grymuar
(Utworzono nową stronę "==Barwy Aur== * '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą * '''Cynkowa''' - mieszczanin, chłop lub inna osoba prowadząca...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | Przejdź do opisu i wyjaśnienia [[Aury|Aur]] | ||
+ | |||
==Barwy Aur== | ==Barwy Aur== | ||
* '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą | * '''Barachitowa''' - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą |
Wersja z 17:15, 5 mar 2018
Przejdź do opisu i wyjaśnienia Aur
Spis treści
Barwy Aur
- Barachitowa - druid, zielarz, treser zwierząt lub inna osoba powiązana z naturą
- Cynkowa - mieszczanin, chłop lub inna osoba prowadząca stabilne życie
- Cynowa - wędrowiec, podróżnik, żeglarz lub inna osoba zwiedzająca świat
- Kobaltowa - uczony, nauczyciel, pustelnik, kartograf lub inna osoba związana z nauką
- Miedziana - bard, artysta, malarz lub inna osoba zajmująca się sztuką
- Platynowa - król, władca, zarządca, wysoki urzędnik lub inna osoba sprawująca władzę
- Rtęciowa - alchemik
- Srebrna - mag, czarodziej, wiedźma lub inna osoba związana z magią
- Złota - kupiec, złodziej, lub inna osobą, której głównym zainteresowaniem są kosztowności
- Żelazna - wojownik, najemnik, gwardzista lub inna osoba zajmująca się wojaczką
Poświata
- Ametystowa - podmioty ze skłonnością do dobra i porządku
- Bursztynowa - podmioty ze skłonnością ku złu i chaosowi
- Obsydian - podmioty ze skłonnością ku harmonii
- Rubinowa - podmioty ze skłonnością ku złu
- Szafirowa - podmioty ze skłonnością do dobra
- Szmaragdowa - podmioty ze skłonnością do dobra i chaosu
- Topazowa - podmioty ze skłonnością ku chaosowi
- Turmalinowa - podmioty ze skłonnościami do zła i harmonii
Dźwięk
- Buczenie - magia istnienia
- Brzęczenie - magia struktury
- Cisza - magia pustki
- Dziwne głosy/dźwięki - magia demonów
- Echo - magia przestrzeni
- Głęboka melodia - magia umysłu
- Głęboki ton - magia ziemi
- Grzmoty - magia energii
- Harmonijny - magia harmonii
- Huk wodospadu - magia wody
- Jęki - magia zła
- Kakofonia - magia chaosu
- Kojąca - magia umysłu
- Krzyk agonii - magia śmierci
- Liczne głosy - magia życia
- Liczne głosy, o zmiennym natężeniu - magia chaosu
- Młot - patrz „uderzenia młota”
- Nienaturalne głosy/dźwięki - magia demonów
- Pojedynczy ton - magia istnienia
- Przyjazny - magia dobra
- Stały ton - magia ziemi
- Szczęk metalu - magia sił
- Szept liści - magia wiatru
- Szmer wody - magia wody
- Śmiech dzieci - magia życia
- Trupie głosy - magia ducha
- Trzask płomieni - magia ognia
- Uderzenia młota - magia sił
- Zawodzenie (głosy) - magia ducha
- Zawodzenie wiatru - magia wiatru
- Zmysłowy szept - magia emocji
Zapach
- Brak - wydzielają go zjawy lub jest przytłoczony przez inne emanancje
- Dziwny - patrz „nietypowy"
- Fiołków - wydzielają go Błogosławieni
- Kadzideł - wydzielają go Czarodzieje, magowie
- Kurzu - wydzielają go Liche
- Kwiatów - wydzielają go Naturianie
- Lasu - wydzielają go Elfy, czasem Naturianie
- Lilii - wydzielają go Niebianie
- Mieszanina zapachów - patrz „wiele zapachów”
- Miodu - wydzielają go Naturianie
- Mirry - wydzielają go Niebianie
- Mokrej ziemi - wydzielają go Zmiennokształtni
- Morza - wydzielają go Naturianie, marynarze
- Nietypowy - wydzielają go Demony, ale może być to również zapach, którego nie znasz, a wcale nie musi być demoniczny
- Palonych włosów - wydzielają go piekielni
- Pergaminu - Liche, Czarodzieje, magowie
- Siarki - wydzielają go Piekielni
- Sierści - wydzielają go Zmiennokształtni
- Smoły - wydzielają go Piekielni
- Świec - wydzielają go Czarodzieje, magowie
- Trudny do zidentyfikowania - patrz „nietypowy”
- Wiele zapachów - wydzielają go Smoki
- Wysuszonej skóry - wydzielają go Liche
- Krwi - Wampiry
Wrażenia dotykowe
- Chropowata - patrz „szorstka”
- Giętka - podmioty odznaczające się dużą zręcznością i zwinnością
- Gładka - podmioty odznaczające się pięknem i charyzmą
- Tępa - podmioty odznaczające się słabą wolą lub niską inteligencją
- Twarda - podmioty odznaczające się wielką wytrzymałością i siłą
- Miękka - podmioty odznaczające się małą wytrzymałością i słabe
- Ostra - podmioty odznaczające się bystrością umysłu i intelektem lub silną wolą
- Szorstka - podmioty odznaczające się brzydotą, odpychające
- Sztywna - podmioty odznaczające się małą zręcznością i zwinnością
Smak
- Gorzka - podmioty zdecydowane
- Kwaśna - podmioty wrażliwe
- Lepka - podmioty o wysokiej percepcji
- Łagodna - podmioty opanowane
- Ostra - podmioty impulsywne
- Pikantna - patrz „ostra”
- Słodka - podmioty skłonne do zmiany decyzji
- Słona - podmioty obojętne
- Sucha - podmioty o niskiej percepcji