Krąg Bytu

Z Grymuar
Wersja z dnia 02:40, 1 mar 2018 autorstwa Meridion (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Życia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Druidyczna, Natury [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje sferę życia w je...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj

[naglowek]Dziedzina Życia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Druidyczna, Natury [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Śmierci[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Nekromantyczna, Nieżycia [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Pustki[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Iluzji [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Istnienia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Tworzenia [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] przywołanie pancerza, wzniesienie mostu [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Połączenie dziedzin kręgu[/naglowek] [t][/t]Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami. [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]