Aniołowie Ducha

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Aniołowie Ducha

Rasa aniol ducha.jpg


Grupa Niebianie
Rasa Aniołowie Ducha
Przeciętna długość życia Nieśmiertelne
Grywalny wiek postaci 30 - 600 lat
Cechy rasowe Latanie

Niezwykła regeneracja

Przeciętne atrybuty Wytrwałe

Zręczne

Precyzyjne

Wyostrzony wzrok i czucie

Piękne

Żelazna wola

Występowanie


Wygląd

Anioły te przypominają człowieka takiego, jakim był za życia. Jednakże rzadko kiedy odwzorowują dokładny wygląd. Wśród aniołów ducha nie ma brzydkich osób, choć niemożliwym jest, aby każdy dobry człowiek był równocześnie piękny. Trafienie do grona sług Pana bardzo dobrze wpływa na prezencję. Anioł traci wszystkie negatywne cechy swojego wyglądu, od zmarszczek aż po blizny czy upośledzenia spowodowane chorobą. Dlatego też ciężko nakreślić typowy wygląd anioła ducha, są pod tym względem równie różnorodni co ludzie. Jedyną rzeczą, która ich łączy, jest srebrzysty blask w oczach, chociaż kolory tęczówki mogą mieć rozmaite, s także para białych skrzydeł.

Pochodzenie

Są to dusze osób, które przez całe życie były nadzwyczaj dobrymi osobami, zazwyczaj powinni też czcić Pana, choć zdarzają się wyjątki.

Kultura

Aniołowie ducha są najwierniejszymi sługami Pana, gdyż nie posiadają wolnej woli. Zamiast tego każdy z nich kieruje się wolą Najwyższego, wykonują jego polecenia bez najmniejszego cienia wahania. Sprawia to, że nie są w stanie szkolić się i uczyć z własnej inicjatywy, każda z ich umiejętności jest dokładnie wybierana przez Pana i tylko z jego polecenia anioł może ją dopracować. Nie mają predyspozycji do podejmowania decyzji wykraczających poza wolę Pana czy tworzenia własnych, niezależnych planów działania. Zawsze wiedzą, co należy uczynić, ich działania są zdecydowane. Nie czują emocji, nie okazują litości. Brak empatii sprawia, że nie nadają się do zadań związanych z pomaganiem ludziom w sposób pokojowy, dlatego też wszystkie bez wyjątku zajmują się walką ze wszelkiego rodzaju plugastwem. Dlatego też niekiedy nazywane są „rzeźnikami Nieba” lub „aniołami śmierci”. Wybierane są do najtrudniejszych i najbardziej brutalnych zadań, takich które mogłoby zasiać ziarno zwątpienia w sercach kogoś innego.

Anioły ducha gdy nie wykonują zadania na Alaranii, ćwiczą bez przerwy. Są nadzwyczaj dobrymi wojownikami, choć w ich sposobie walki brakuje finezji i jakiejś dozy zaskoczenia. Walczą dokładnie tak, jak je wyćwiczono, nie wykazują żadnej woli udoskonalania swojego stylu. Nie potrafią także przenosić się pomiędzy Alaranią, a Planami Niebieskimi, do wędrowania pomiędzy światami używają sieci portali rozsianych po całym Niebie. Ich problem polega na tym, że co jakiś czas zmienia się miejsce, do którego prowadzą. Gdyby anioły ducha posiadały wolną wolę mogłyby być oburzone, że jako jedyni słudzy Pana muszą męczyć się z portalami. Ale nie posiadają. Nigdy nie kwestionują decyzji Najwyższego.

Odżywianie

Odżywiają się tak samo jak ludzie.

Rozmnażanie

Anioły Ducha mogą rozmnażać się między sobą, wbrew pozorom ze związku dwóch aniołów ducha nie rodzi się kolejny anioł ducha, a anioł światła. Poza tym mogą rozmnażać się także z aniołami światła i z takich związków rodzi się również anioł światła. Natomiast ze związku anioła ducha z człowiekiem rodzi się tak, jak w przypadku anioła światłości z człowiekiem - błogosławiony.

Śmierć

Są nieśmiertelne, choć można je rozproszyć, zadając im śmiertelny cios. W przypadku anioła ducha powrót do pełni zdrowia trwa jednak o wiele dłużej niż w przypadku innych niebian, gdyż aż trzy miesiące. Nie można ich rozproszyć za pomocą trucizny czy choroby, wrażliwe są tylko na obrażenia zewnętrzne. Po rozproszeniu anioł światłości trafia bezpośrednio do Arkadii.

Cechy rasowe

Latanie
Dzięki parze skrzydeł, identyczny co u aniołów światłości, są w stanie unosić się w powietrzu i pokonywać w ten sposób długie dystanse.
Niezwykła regeneracja
Ich rany zasklepiają się wyjątkowo szybko, zwłaszcza podczas walki, kiedy to pomniejsze rany mogą znikać nawet w przeciągu kilku sekund.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie