Krąg Bytu: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Życia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Druidyczna, Natury [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje sferę życia w je...")
 
Linia 1: Linia 1:
[naglowek]Dziedzina Życia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Druidyczna, Natury
+
==Dziedzina Życia==
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
+
'''Alternatywne nazwy:''' Druidyczna, Natury
 +
'''Dziedzina:''' Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Śmierci[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Nekromantyczna, Nieżycia
 
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..
+
==Dziedzina Śmierci==
 +
'''Alternatywne nazwy:''' Nekromantyczna, Nieżycia
 +
'''Dziedzina:''' Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Pustki[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Iluzji
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.
 
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
+
==Dziedzina Pustki==
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
'''Alternatywne nazwy:''' Iluzji
 +
'''Dziedzina:''' Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
  
[naglowek]Dziedzina Istnienia[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Tworzenia
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] przywołanie pancerza, wzniesienie mostu
 
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Połączenie dziedzin kręgu[/naglowek]
+
==Dziedzina Istnienia==
[t][/t]Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami.
+
'''Alternatywne nazwy:''' Tworzenia
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
'''Dziedzina:''' Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.
 +
 
 +
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.
 +
 
 +
'''Przykładowe zaklęcia:''' przywołanie pancerza, wzniesienie mostu
 +
 
 +
 
 +
==Połączenie dziedzin kręgu==
 +
Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami.

Wersja z 04:14, 1 mar 2018

Dziedzina Życia

Alternatywne nazwy: Druidyczna, Natury Dziedzina: Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.

Możliwości wykorzystania: Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych.

Przykładowe zaklęcia: uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja


Dziedzina Śmierci

Alternatywne nazwy: Nekromantyczna, Nieżycia Dziedzina: Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem..

Przykładowe zaklęcia: stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu


Dziedzina Pustki

Alternatywne nazwy: Iluzji Dziedzina: Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.

Przykładowe zaklęcia: dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie


Dziedzina Istnienia

Alternatywne nazwy: Tworzenia Dziedzina: Magia wszystkiego tego co isnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie.

Przykładowe zaklęcia: przywołanie pancerza, wzniesienie mostu


Połączenie dziedzin kręgu

Dzięki połączeniu magii życia i istnienia, możliwym staje się powoływanie do życia zupełnie nowych organizmów. Magia Pustki i Śmierci, daje zaś możliwość kreowania duchów, upiorów i innych istot niematerialnych. Połączenie wszystkich dziedzin daje niemalże całkowitą kontrolę nad wszelkimi bytami.