Motyle Etariońskie

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.
Niebiosa etarioni.jpg

Istoty tak piękne, że zapierają dech w piersiach. Motyle stworzone ze światła i tajemniczego słonecznego pyłu, do którego dostęp ma tylko sam Najwyższy. Motyl Etarioński jest półprzeźroczystym stworzeniem, którego kontury zaznaczone są złotym pyłem. Rozpiętość ich skrzydeł wynosi około jednej dłoni. Górne skrzydła przypominają kształtem trójkąt i pokryte są małymi złotymi plamkami, dolne zaś dużo mniejsze i węższe, zakończone są długimi falistymi wstążkami, które zwężają się ku dołowi, tworząc złote nici ze słonecznego pyłu. Stworzenia te wydają się być bardzo kruche, jednak jest to jedynie ułuda. Ponieważ zostały stworzone ze złotego pyłu, mogą w taki właśnie pył się przemienić. Są nieśmiertelne, unicestwić można je jedynie przysypując piaskami z dna Piekła, tak by złoty pył nie mógł unieść się w powietrze. Są bezpłciowe, nie rozmnażają się. Ich liczba jest nieznana. Zostały stworzone na równi z Perionami i Sherionami. Nazywane są Obrońcami Słońca, ze względu na ich złocisty kolor ( jak wszyscy wiemy, słońce to jedno z oczu prasmoka), nie chronią one jednak Stworzyciela wszystkich światów, a mieszkańców Marmurowego Miasta. W czasie zagrożenia Motyle Etariońskie, ze swoich ciał, tworzą ogromną kopułę otaczająca stolice Niebios. Nie działają na nie ogniste strzały ani pociski. Jedynym sposobem by przebić się przez kopułę jest wystrzeliwanie w ich stronę pisku z dna Piekła. Można spotkać je w całych Niebiosach, jednak dotknięcie takiego motyla jest niemożliwe, ponieważ przy próbie zmienia się on w pył i rozpływa w powietrzu, by zmaterializować się w zupełnie innym miejscu.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie