Nemorianie

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Nemorianie

Rasa nemorianka.jpg

Grupa Demony
Rasa Nemorianie
Przeciętna długość życia Nieśmiertelne
Grywalny wiek postaci 15-2500 lat
Cechy rasowe Regeneracja

Odporność na choroby

Mowa umysłu

Niematerialna powłoka

Przeciętne atrybuty Silne

Odporne

Zręczne

Brak smaku

Bardzo przytępiony węch

Silna wolna

Niezwykle piękne

Charyzmatyczne

Występowanie

Otchłań


Wygląd

Nemorianie to grupa demonów, którzy swoim wyglądam bardzo przypominają ludzi. W swoich humanoidalnych postaciach jawią się jako istoty ludzkie o niezwykłym pięknie. Nemorianie bez wyjątku są niezwykle urodziwi. Zawsze mają długie, kruczoczarne włosy, najczęściej lekko kręcone, choć zdarzają się także przedstawiciele o prostych włosach. Ich cechą charakterystyczną są również oczy, błyszczące, duże, o intensywnych zielonych tęczówkach. Nie ma od tego wyjątków, Nemorianina można łatwo poznać właśnie po oczach. Poza tym ich charakterystyczną cechą jest też bardzo jasna, wręcz blada skóra. Nie można jej porównać do skóry wampirów, jednak jest ona znacznie jaśniejsza niż u przeciętnego człowieka. Poza tym jest ona wrażliwa na słońce. Ponieważ Nemorianie się nie opalają ich skóra pod nadmiarem słońca staje się lekko czerwona. Bardzo łatwo u nich o oparzenia słoneczne. Nemorianki są zazwyczaj wyższe niż ludzkie kobiety. Często osiągają wzrost nawet 180 cm. Co do mężczyzn to mogą mierzyć nawet dwa metry. Choć przeciętnie jest to raczej 190 cm. Bez wyjątku Nemorianie są szczupli, ponieważ w zasadzie nie przyjmują pokarmów ich ciało pod tym względem się nie zmienia. Nemorianie właściwie się nie starzeją. Rosną, a ich ciało zmienia się mniej więcej do trzydziestego-czterdziestego roku życia. Jednak kobiet są w stanie zatrzymać proces starzenia się wcześniej, nawet po dwudziestce za pomocą magii. Dzięki czemu Nemorianie wydają się zawsze młodzi. Mężczyźni zazwyczaj pozwalają organizmom „starzeć się” maksymalnie do czterdziestki, potem proces ten zostaje zatrzymany. Oczywiście są też od tego odstępstwa, niektórzy mężczyźni chcą wyglądać zawsze jak dwudziestolatkowie i jest to możliwe, oczywiście za pomocą magii.

Poza tym Nemorianie posiadają także niematerialną powłokę. Jawią się w niej jako szary, niewielki dym, lub są w ogóle są niewidoczni. Mogą zrzucić niematerialne ciało na rzecz tego niematerialnego, jednak ich ludzka powłoka ulega wtedy zniszczeniu i zamienia się w proch, odzyskanie dawnego ciała trwa bardzo długo i jest możliwe tylko w Otchłani. Poza tym odrzucenie ziemskiego ciała powoduje teleportację niematerialnej powłoki do miejsca w Otchłani, do którego Nemorianin jest najbardziej przywiązany, to jest zazwyczaj do miejsca zamieszkania. Nemorianie są jednak niezwykle przywiązani do swoich materialnych powłok, często ulepszonych magicznie. Bardzo lubią własne, cielesne piękno dlatego zrzucają swoje materialne ciała niesamowicie rzadko.

Pochodzenie

Nie wiadomo kiedy pierwsi Nemorianie pojawili się w Otchłani. Prawdopodobnie energia magiczna przepływająca przez świat stworzyła ich pierwsze niematerialne powłoki. Jednak nie jesteśmy w stanie powiedzieć jak i kiedy to się stało. Nawet najstarsi przedstawiciele tej rasy nie pamiętają skąd wzięli się ich przodkowie i jakim cudem doszło do tego, że nemoriańska część Otchłani wygląda jak niekończące się ziemie z zamkami, wieżami i pałacami.

Kultura

Nemorianie tworzą bardzo ścisły krąg kulturowy. Zamieszkują oni odległą część Otchłani i tam tworzą specyficzne więzi. Nemorianie są niezwykle bogaci, ze względu na to, że dzięki swojej magii potrafią tworzyć niesamowite krainy. Wykorzystują oni swą magię również do tworzenia przedmiotów, które potem można sprzedać jako magiczne w świecie Alaranii. Poza tym Nemorianie w swoich wielkich posiadłościach często hodują konie, które potem odsprzedają za bajońskie sumy. Nemorian łatwo można porównać do wysokiej szlachty żyjącej w Alaranii. Mają oni swoje posiadłości, zamki, dwory. Trwają oni także w bardzo surowej etykiecie. Między Nemorianami rzadko rodzą się przyjaźnie, jednak składają oni sobie na wzajem w zamkach i pałacach kurtuazyjne wizyty. Bale i przyjęcia są na porządku dziennym. Nemorianie utrzymują ze sobą kontakt, ale nie można nazwać tego głębokimi więzami. Są niezwykle wyniośli i większość uważa się za lepszych od innych. Nemorianie są raczej egoistyczni, choć oczywiście i od tego znajdą się wyjątki. Myślą głównie o sobie, swoich posiadłościach, swojej rodzinie, wyglądzie i własnym bogactwie. W Otchłani Nemorianie nie żyją samotnie, lecz wszelkie związki są tworzone raczej z chęci bogacenia się niźli prawdziwych uczuć. Małżeństwa zawierane są właśnie ze względu na tytuł, czy zamożność. Oczywiście niżej położeni dążą do tego by dzieci wiązały się z osobami o wyższej pozycji i większym majątku. Nemorianie żyją w przekonaniu, że liczy się wyłącznie bogactwo, władza i magia.

Odżywianie

Nemorianie mogą przyjmować ludzkie posiłki, lecz ich organizmy nie czerpią z tego energii. Demony te nie mają zmysłu smaku. Generalnie żywią się energią magiczną przepływającą przez świat, a ludzkie jedzenie nie jest im potrzebne. Część z Nemorian je wyłącznie z kurtuazji. Ich ciała oczywiście trawią wszelkie pokarmy, jednak nie są im one niezbędne. Lubują się jednak w picu napojów wyskokowych. Szczególnie upodobały sobie czerwone wino produkowane z różnych owoców. Dlaczego? Być może dlatego, że wino uznawane jest w Otchłani za trunek szlachetny. Poza tym alkohol działa na układ nerwowy Nemorian i powoduje u nich lekkie upojenie. Nie działa on tak jak na ludzi. Nemorianie nie upijają się w sztok, nie są wstanie, ale lekkie szumienie w głowie jest jak najbardziej mile widziane.

Rozmnażanie

Nemorianie rozmnażają się płciowo. Wiążą się między sobą w pary i wydaja na świat potomstwo. Poza tym mogą też posiadać dzieci z ludźmi. Z takiego związku zawsze rodzi się Nemorianin o intensywnych zielonych oczach. Kolor włosów mogą jednak odziedziczyć po ludzkim rodzicu. Ciąża u Nemorianki trwa tak jak u ludzi dziewięć miesięcy, jednak kobieta nie ma właściwie żadnych typowych dolegliwości ciążowych. Poród zazwyczaj trwa krótko i jest praktycznie bezbolesny.

Śmierć

Nemorianie nie umierają ze starości. Można jednak ich zabić specjalnym orężem, na który nałożono zaklęcia. Jednak jedynym sposobem by zabić Nemorianina jest jego unicestwienie, to jest zabicie materialnego ciała i zniszczenie niematerialnej powłoki. Jeśli zniszczy się jedynie ludzkie ciało Nemorianin odrodzi się w postaci niematerialnej, zazwyczaj odrodzenie następuje w Otchłani, w miejscu zamieszkania demona. Materialne ciało Nemorianin jest w stanie uzyskać sam przy pomocy magii zawartej w niematerialnej powłoce. Unicestwienie demona sprawia, że materialne ciało zamienia się w popiół i rozwiewa na wietrze, dlatego Nemorianie nie mają żadnych specjalnych rytuałów pochówku.

Cechy rasowe

Regeneracja 
Każdy Nemorianin posiada zdolność regeneracji ciała. Jest to cecha tak silna, że Nemorianie potrafią nawet odtwarzać odcięte kończyny. Ponieważ Nemorianie sami tworzą własne ciała odcięta ręką, czy noga jest w stanie odrosnąć. Oczywiście odcięcie głowy spowoduje uwolnienie niematerialnej powłoki, a ciało Nemorianina już się nie zregeneruje. Poza ty wszelkie rany zadane niemagiczną bronią goją się w niezwykłym tempie.
Odporność na choroby 
Nemorianie są niewrażliwi na wszelkie choroby alarańskie.
Niematerialna powłoka 
Nemorianie są w stanie przybrać niematerialną powłokę, to jest odrzucić materialne ciało i zmienić się w byt zupełnie niematerialny. Jawią się wtedy jako szara mgła, lub zupełnie przestają istnieć w świecie fizycznym i zupełnie tracą jakikolwiek wygląd. Niestety odrzucenie materialnego ciała powoduje teleportację do Otchłani, najczęściej do miejsca z którym Nemorianin był związany, czyli zazwyczaj do miejsca zamieszkania. Odbudowanie cielesnej powłoki wiąże się z ogromnym zużyciem energii magicznej i trwa bardzo długo, dlatego Nemorianie bardzo rzadko zrzucają fizyczne ciało na rzecz niematerialnej postaci.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie