Trytonia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja państwa | Trytonia | Wybrzeże Morza Cienia | Ludzie | Monarchia dziedziczna | Królestwo }} {{Opis państwa | Ogólny opis tutaj | Władza = '''U...")
 
Linia 5: Linia 5:
 
Ogólny opis tutaj
 
Ogólny opis tutaj
 
| Władza =  
 
| Władza =  
'''Ustrój''': Monarchia dziedziczna.
+
'''Ustrój''': monarchia dziedziczna.
  
'''System władzy''': Królestwo.
+
'''System władzy''': królestwo.
 
   
 
   
'''Władca''': Królowa Calear Da'hoe.
+
'''Władca''': królowa Calear Da'hoe.
  
'''Rodzina królewska''': brat: Traud Da'hoe, zwany Eleganckimpotomkowie: Berdnard Da'hoe, Erhold Da'hoe.
+
'''Rodzina królewska''': brat Traud Da'hoe zwany Eleganckim, potomkowie: Berdnard Da'hoe, Erhold Da'hoe.
  
 
Bardzo oryginalna. Wynika to z ekscentryzmu żyjącego ponad 200 lat temu Manfreda Ortego. Willa stylizowana na okręt flagowy. Być może jest to nawet najprawdziwszy okręt wciągnięty siłą mięśni na ląd. Cały wystrój wewnętrzny przygotowany do mieszkania w wygodach i upewniania się o swojej wyższości.
 
Bardzo oryginalna. Wynika to z ekscentryzmu żyjącego ponad 200 lat temu Manfreda Ortego. Willa stylizowana na okręt flagowy. Być może jest to nawet najprawdziwszy okręt wciągnięty siłą mięśni na ląd. Cały wystrój wewnętrzny przygotowany do mieszkania w wygodach i upewniania się o swojej wyższości.
  
 
| Geografia =
 
| Geografia =
'''Położenie:''' Wybrzeże Morza Cienia.  
+
'''Położenie:''' wybrzeże Morza Cienia.  
  
 
Trytonia to podupadające zapuszczone miasto zbudowane na półwyspie. Większość budynków wzniesiona została z kruszącego się z czasem kamienia. Dachy kryte są tutaj gontem, a za okna służą nieprzeszklone dziury w ścianach. Z tej mieszaniny byle jakich budynków wyłaniają się zadbane i stworzonych z ekstrawagancją godną pałacu królewskiego, apartamenty zamieszkiwane przez nieliczną elitę. W mieście panuje dominujący zapach ryb i soli.  
 
Trytonia to podupadające zapuszczone miasto zbudowane na półwyspie. Większość budynków wzniesiona została z kruszącego się z czasem kamienia. Dachy kryte są tutaj gontem, a za okna służą nieprzeszklone dziury w ścianach. Z tej mieszaniny byle jakich budynków wyłaniają się zadbane i stworzonych z ekstrawagancją godną pałacu królewskiego, apartamenty zamieszkiwane przez nieliczną elitę. W mieście panuje dominujący zapach ryb i soli.  
Linia 24: Linia 24:
 
'''Handel''': [[Szlak Żółty]], [[Szlak Niebieski]], [[Szlak Pomarańczowy]].
 
'''Handel''': [[Szlak Żółty]], [[Szlak Niebieski]], [[Szlak Pomarańczowy]].
  
'''Produkcje (wyroby eksportowe)''': Bursztyn, statki; ryby i owoce morza.
+
'''Produkcje (wyroby eksportowe)''': bursztyn, statki; ryby i owoce morza.
  
'''Stosunki dyplomatyczne''': Neutralne z większością państw, przyjazne z Serenaą.
+
'''Stosunki dyplomatyczne''': neutralne z większością państw, przyjazne z Serenaą.
  
 
'''Miasta Sojusznicze''': [[Serenaa]].
 
'''Miasta Sojusznicze''': [[Serenaa]].

Wersja z 13:44, 4 mar 2018

Trytonia
{{{Herb}}}
{{{Flaga}}}
Położenie Wybrzeże Morza Cienia
Mieszkańcy Ludzie
Ustrój Monarchia dziedziczna

Władza

Ustrój: monarchia dziedziczna.

System władzy: królestwo.

Władca: królowa Calear Da'hoe.

Rodzina królewska: brat Traud Da'hoe zwany Eleganckim, potomkowie: Berdnard Da'hoe, Erhold Da'hoe.

Bardzo oryginalna. Wynika to z ekscentryzmu żyjącego ponad 200 lat temu Manfreda Ortego. Willa stylizowana na okręt flagowy. Być może jest to nawet najprawdziwszy okręt wciągnięty siłą mięśni na ląd. Cały wystrój wewnętrzny przygotowany do mieszkania w wygodach i upewniania się o swojej wyższości.

Ustrój polityczny

{{{Ustrój}}}

Herb i flaga

{{{Herb}}}

Siedziba władcy

{{{Siedziba}}}

Ubiór

{{{Ubiór}}}

Architektura

{{{Architektura}}}

Geografia

Położenie: wybrzeże Morza Cienia.

Trytonia to podupadające zapuszczone miasto zbudowane na półwyspie. Większość budynków wzniesiona została z kruszącego się z czasem kamienia. Dachy kryte są tutaj gontem, a za okna służą nieprzeszklone dziury w ścianach. Z tej mieszaniny byle jakich budynków wyłaniają się zadbane i stworzonych z ekstrawagancją godną pałacu królewskiego, apartamenty zamieszkiwane przez nieliczną elitę. W mieście panuje dominujący zapach ryb i soli.

Wojsko

Flota imponujących rozmiarów i skuteczności. Poza tym ważną częścią wojska są jeźdźcy oraz piechota. Jednostki dalekosiężne są, w Trytonii ostatnimi czasy nieco zaniedbane.

Stosunki dyplomatyczne

Handel: Szlak Żółty, Szlak Niebieski, Szlak Pomarańczowy.

Produkcje (wyroby eksportowe): bursztyn, statki; ryby i owoce morza.

Stosunki dyplomatyczne: neutralne z większością państw, przyjazne z Serenaą.

Miasta Sojusznicze: Serenaa.

Handel

{{{Handel}}}

Kuchnia

{{{Kuchnia}}}

Ciekawostki

Trytonia to raczej mroczne i nieprzyjazne miejsce w którym dominuje biedota wyzyskiwana przez nieliczną elitę. Mimo to – a może właśnie przez to – flota Trytoni niepodzielnie rządzi na przylegającej do Środkowej Alaranii części Morza Cieni.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło