Krąg Egzystencji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Demonów[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Demonologiczna, Przyzywania [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia związana z kontakt...")
 
Linia 1: Linia 1:
[naglowek]Dziedzina Demonów[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Demonologiczna, Przyzywania
+
==Dziedzina Demonów==
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia związana z kontaktowaniem się z światem zewnętrznym, oraz jego mieszkańcami. Do jej dziedziny należą również portale i rozdarcia w strukturze rzeczywistości prowadzące do światów zewnętrznych
+
'''Alternatywne nazwy:''' Demonologiczna, Przyzywania
 +
'''Dziedzina:''' Magia związana z kontaktowaniem się z światem zewnętrznym, oraz jego mieszkańcami. Do jej dziedziny należą również portale i rozdarcia w strukturze rzeczywistości prowadzące do światów zewnętrznych
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej możliwe staje się przedostanie do mrocznej otchłani, a także podróż na inne plany egzystencji. Magia ta pozwala również, na przyzywanie istot z innych sfer, lub ich wypędzanie. Praktyki takie są niezwykle niebezpieczne, jako, iż przyzwane byty przeważnie są niezwykle różne od wszelkich istot zamieszkujących znany świat, a kontakty z nimi są bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe. Istoty takie, rzadko bywają chętne do współpracy.
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej możliwe staje się przedostanie do mrocznej otchłani, a także podróż na inne plany egzystencji. Magia ta pozwala również, na przyzywanie istot z innych sfer, lub ich wypędzanie. Praktyki takie są niezwykle niebezpieczne, jako, iż przyzwane byty przeważnie są niezwykle różne od wszelkich istot zamieszkujących znany świat, a kontakty z nimi są bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe. Istoty takie, rzadko bywają chętne do współpracy.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] przywołanie demona, podróż do otchłani, ochrona przed demonami, wypędzenie demona
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' przywołanie demona, podróż do otchłani, ochrona przed demonami, wypędzenie demona
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Ducha[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Astralna
 
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Każda żyjąca istota posiada w sobie witalną esencję stanowiącą jej centrum. Esencja ta, która po śmierci uwalnia się i przenosi do innego świata – zwanego astralnym - jest przedmiotem badań tej dziedziny magii, która zajmuje się w równej mierze duszami uwięzionymi w tym świecie, jak i światem duchów.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, czy też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną podróż, która bywa niezwykle niebezpieczna, acz bardzo pouczająca.
+
==Dziedzina Ducha==
 +
'''Alternatywne nazwy:''' Astralna
 +
'''Dziedzina:''' Każda żyjąca istota posiada w sobie witalną esencję stanowiącą jej centrum. Esencja ta, która po śmierci uwalnia się i przenosi do innego świata – zwanego astralnym - jest przedmiotem badań tej dziedziny magii, która zajmuje się w równej mierze duszami uwięzionymi w tym świecie, jak i światem duchów.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] podróż astralna, rozmawianie ze zmarłymi, ugodzenie duszy, zniewolenie
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, czy też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną podróż, która bywa niezwykle niebezpieczna, acz bardzo pouczająca.
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Emocji[/naglowek]Alternatywne nazwy: Wiedźm, Uroków
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' podróż astralna, rozmawianie ze zmarłymi, ugodzenie duszy, zniewolenie
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.
 
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
+
==Dziedzina Emocji==
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
'''Alternatywne nazwy:''' Wiedźm, Uroków
 +
'''Dziedzina:''' Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
  
[naglowek]Dziedzina Umysłu[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Marzeń, Idei, Mistyczna
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia ta obejmuje badanie umysłów istot żywych, świadomości oraz sił mentalnych, a także podróżami mentalnymi poza czasem i przestrzenią..
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej staje się możliwe wpływanie na umysły innych istot i kontrolowanie ich zachowań, a także niszczenie ich świadomości. Pozwala ona również sięgnąć swym umysłem poza czas i przestrzeń, dzięki czemu można zobaczyć miejsca odległe, widzieć przyszłość lub przeszłość. Dzięki niej staje się również możliwe wkroczenie do świata marzeń i idei.
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] dominacja nad osobą, ogłupienie, dalekie widzenie
 
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Połączenie dziedzin kręgu[/naglowek]
+
==Dziedzina Umysłu==
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
'''Alternatywne nazwy:''' Marzeń, Idei, Mistyczna
 +
'''Dziedzina:''' Magia ta obejmuje badanie umysłów istot żywych, świadomości oraz sił mentalnych, a także podróżami mentalnymi poza czasem i przestrzenią..
 +
 
 +
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej staje się możliwe wpływanie na umysły innych istot i kontrolowanie ich zachowań, a także niszczenie ich świadomości. Pozwala ona również sięgnąć swym umysłem poza czas i przestrzeń, dzięki czemu można zobaczyć miejsca odległe, widzieć przyszłość lub przeszłość. Dzięki niej staje się również możliwe wkroczenie do świata marzeń i idei.
 +
 
 +
'''Przykładowe zaklęcia:''' dominacja nad osobą, ogłupienie, dalekie widzenie
 +
 
 +
 
 +
==Połączenie dziedzin kręgu==

Wersja z 03:13, 1 mar 2018

Dziedzina Demonów

Alternatywne nazwy: Demonologiczna, Przyzywania Dziedzina: Magia związana z kontaktowaniem się z światem zewnętrznym, oraz jego mieszkańcami. Do jej dziedziny należą również portale i rozdarcia w strukturze rzeczywistości prowadzące do światów zewnętrznych

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej możliwe staje się przedostanie do mrocznej otchłani, a także podróż na inne plany egzystencji. Magia ta pozwala również, na przyzywanie istot z innych sfer, lub ich wypędzanie. Praktyki takie są niezwykle niebezpieczne, jako, iż przyzwane byty przeważnie są niezwykle różne od wszelkich istot zamieszkujących znany świat, a kontakty z nimi są bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe. Istoty takie, rzadko bywają chętne do współpracy.

Przykładowe zaklęcia: przywołanie demona, podróż do otchłani, ochrona przed demonami, wypędzenie demona


Dziedzina Ducha

Alternatywne nazwy: Astralna Dziedzina: Każda żyjąca istota posiada w sobie witalną esencję stanowiącą jej centrum. Esencja ta, która po śmierci uwalnia się i przenosi do innego świata – zwanego astralnym - jest przedmiotem badań tej dziedziny magii, która zajmuje się w równej mierze duszami uwięzionymi w tym świecie, jak i światem duchów.

Możliwości wykorzystania: Moce uzyskane dzięki tej magii, pozwalają na wpływanie na dusze żywych istot (w sposób dobry, czy też zły). Pozwalają także na oddzielenie własnego ducha i pchnięcie go do świata zmarłych, by odbyć astralną podróż, która bywa niezwykle niebezpieczna, acz bardzo pouczająca.

Przykładowe zaklęcia: podróż astralna, rozmawianie ze zmarłymi, ugodzenie duszy, zniewolenie


Dziedzina Emocji

Alternatywne nazwy: Wiedźm, Uroków Dziedzina: Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.

Możliwości wykorzystania: Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.

Przykładowe zaklęcia: zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia


Dziedzina Umysłu

Alternatywne nazwy: Marzeń, Idei, Mistyczna Dziedzina: Magia ta obejmuje badanie umysłów istot żywych, świadomości oraz sił mentalnych, a także podróżami mentalnymi poza czasem i przestrzenią..

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe wpływanie na umysły innych istot i kontrolowanie ich zachowań, a także niszczenie ich świadomości. Pozwala ona również sięgnąć swym umysłem poza czas i przestrzeń, dzięki czemu można zobaczyć miejsca odległe, widzieć przyszłość lub przeszłość. Dzięki niej staje się również możliwe wkroczenie do świata marzeń i idei.

Przykładowe zaklęcia: dominacja nad osobą, ogłupienie, dalekie widzenie


Połączenie dziedzin kręgu