Krąg Materii

Z Grymuar
Wersja z dnia 03:40, 1 mar 2018 autorstwa Meridion (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Struktury[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Przemian, Polimorfii [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj

[naglowek]Dziedzina Struktury[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Przemian, Polimorfii [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] zmiana kształtów, zmiana metalu [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Przestrzeni[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Manipulacji, Transportu [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] teleportacja, telekineza, lewitacja [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Energii[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Magów, Mistyczna [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] tarcza maga, magiczny pocisk [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]

[naglowek]Dziedzina Sił[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Mocy [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.

[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.

[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga [center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]