Bystrość

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj

Określa szybkość nauki oraz pamięć postaci. Osoba o małej bystrości spędzi znacznie więcej czasu na nauce, zanim uda się jej w pełni zapamiętać i zrozumieć dane zagadnienia, a jej pamięć może być ulotna. Osoba o wysokiej wartości tego atrybutu ma dobre predyspozycje by zostać mędrcem, to jednak czy je wykorzysta i faktycznie się nim stanie, zależy już wyłącznie od niej.

  • Niepojętny - Jak ja mam na imię?
  • Otępiały - Postać ma problem z nauczeniem się choćby podstawowych pojęć.
  • Niezbyt bystry - Postać uczy się wolniej od większości i wymaga nauczyciela.
  • Pojętny - Postać uczy się lepiej od większości a podstawowe pojęcia potrafi sobie przyswoić sama.
  • Bystry - Postać wręcz pochłania wiedzę i jest w stanie bardzo wiele nauczyć się sama.
  • Niezwykle bystry - Postać pamięta dokładnie co robiła trzy lata temu o tej samej godzinie.
Krzepa Siła - Wytrwałość - Odporność
Zwinność Zręczność - Szybkość - Precyzja
Percepcja Wzrok - Słuch - Węch - Smak - Czucie - Zmysł Magiczny
Umysł Bystrość - Błyskotliwość - Siła Woli
Prezencja Wygląd - Postawa - Charyzma