Bystrość
Z Grymuar
Określa szybkość nauki oraz pamięć postaci. Osoba o małej bystrości spędzi znacznie więcej czasu na nauce, zanim uda się jej w pełni zapamiętać i zrozumieć dane zagadnienia, a jej pamięć może być ulotna. Osoba o wysokiej wartości tego atrybutu ma dobre predyspozycje by zostać mędrcem, to jednak czy je wykorzysta i faktycznie się nim stanie, zależy już wyłącznie od niej.
- Niepojętny - Jak ja mam na imię?
- Otępiały - Postać ma problem z nauczeniem się choćby podstawowych pojęć.
- Niezbyt bystry - Postać uczy się wolniej od większości i wymaga nauczyciela.
- Pojętny - Postać uczy się lepiej od większości a podstawowe pojęcia potrafi sobie przyswoić sama.
- Bystry - Postać wręcz pochłania wiedzę i jest w stanie bardzo wiele nauczyć się sama.
- Niezwykle bystry - Postać pamięta dokładnie co robiła trzy lata temu o tej samej godzinie.
Krzepa | Siła - Wytrwałość - Odporność |
---|---|
Zwinność | Zręczność - Szybkość - Precyzja |
Percepcja | Wzrok - Słuch - Węch - Smak - Czucie - Zmysł Magiczny |
Umysł | Bystrość - Błyskotliwość - Siła Woli |
Prezencja | Wygląd - Postawa - Charyzma |