Zręczność

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj

Określa zręczność postaci, jej sprawność w czynnościach manualnych i gibkość ciała. Postać o dużej wartości tego atrybutu może stać się świetnym tancerzem, podczas gdy ta o niskiej będzie potykać się o własne nogi. Wysoka zręczność jest przydatna w wielu dziedzinach życia i pomaga zarówno prostym ludziom, jak i magom.

  • Fajtłapa - Czemu ja ciągle na wszystko wpadam?
  • Niezdarny - Postać potyka się o własne nogi, taniec jest właściwie niemożliwy.
  • Niezbyt zręczny - Taka postać jest nieco mniej zręczna od pozostałych, nie potrafi tak dobrze tańczyć a rzeczy czasami wypadają jej z rąk.
  • Zręczny - Postać jest nieco zręczniejsza od większości, nie ma problemów z oszukiwaniem w kartach.
  • Bardzo zręczny - Żonglerka ostrymi sztyletami to świetna zabawa.
  • Niezwykle zręczny - Ta strzała miała mnie trafić? A to przepraszam.
Krzepa Siła - Wytrwałość - Odporność
Zwinność Zręczność - Szybkość - Precyzja
Percepcja Wzrok - Słuch - Węch - Smak - Czucie - Zmysł Magiczny
Umysł Bystrość - Błyskotliwość - Siła Woli
Prezencja Wygląd - Postawa - Charyzma