Charyzma

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj

Określa elokwencję postaci, jej zdolność przekonywania innych do swej racji. To czy bezwolnie słucha rozkazów czy też może ma świetne predyspozycje na władcę. Postać o wysokiej charyzmie znacznie swobodniej czuje się w towarzystwie innych i nie będzie miała problemów ze znalezieniem własnego miejsca w społeczności, w przeciwieństwie do osoby o małej wartości tego atrybutu, która to zapewne zostanie zepchnięta do roli sługi czy wręcz niewolnika.

  • Zbędna materia - Postać bez szemrania wykonuje wszelkie rozkazy i nie zastanawia się nad nimi. Nie potrafi wyrazić własnej opinii na dany temat.
  • Poddańczy - Postać zazwyczaj woli robić to, co jej się każe, a przekonywanie innych do swojego stanowiska przychodzi jej z prawdziwym trudem.
  • Szarak - Postać zwykle podąża za tłumem, aczkolwiek zanim coś zrobi, zastanowi się.
  • Przekonywujący - Postać potrafi dość dobrze przekonywać innych za pomocą dyskusji.
  • Charyzmatyczny - Postać jest naturalnym przywódcą. Potrafi przemówić do tłumu ich głosem albo zwyczajnie budzi strach.
  • Władczy - Śmiertelny wróg po krótkiej rozmowie stwierdza, że racja stoi jednak po stronie postaci.
Krzepa Siła - Wytrwałość - Odporność
Zwinność Zręczność - Szybkość - Precyzja
Percepcja Wzrok - Słuch - Węch - Smak - Czucie - Zmysł Magiczny
Umysł Bystrość - Błyskotliwość - Siła Woli
Prezencja Wygląd - Postawa - Charyzma