Wytrwałość: Różnice pomiędzy wersjami
Z Grymuar
(Utworzono nową stronę "Określa kondycję Twojej postaci''' - to ile w stanie jest ona przejść, przepłynąć czy też przelecieć (o ile rzecz jasna posiada skrzydła). Postać o wysokiej k...") |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
* '''Wytrwały''' - Postać świetnie się spisuje w biegach długodystansowych, a całodzienny marsz to żaden problem. | * '''Wytrwały''' - Postać świetnie się spisuje w biegach długodystansowych, a całodzienny marsz to żaden problem. | ||
* '''Niezłomny''' - Nie do zdarcia. Bieg na przełaj przez Wschodnie Pustkowia to pestka. | * '''Niezłomny''' - Nie do zdarcia. Bieg na przełaj przez Wschodnie Pustkowia to pestka. | ||
+ | |||
+ | {{Tabela Atrybutów}} |
Wersja z 18:32, 1 mar 2018
Określa kondycję Twojej postaci - to ile w stanie jest ona przejść, przepłynąć czy też przelecieć (o ile rzecz jasna posiada skrzydła). Postać o wysokiej kondycji będzie w dodatku mogła przeżyć wiele tygodni na nieprzyjaznym pustkowiu, za pożywienie mając jedynie korzenie. Niektóre stworzenia - takie jak nieumarli - nie męczą się wcale.
- Padaka - Trudno mówić o wytrwałości w przypadku takiej postaci. Dostanie zadyszki po wejściu na pierwsze piętro karczmy.
- Chuderlawy - Taka postać męczy się bardzo szybko. Przebiegnięcie więcej niż kilkudziesięciu kroków graniczy z cudem.
- Niezbyt wytrwały - To Twoja postać zawsze pada do snu pierwsza podczas postoju, mimo wszystko jednak udaje jej się nadążyć za innymi.
- Raczej wytrwały - Przebiegnięcie kilku staj leży w zasięgu możliwości takiej postaci.
- Wytrwały - Postać świetnie się spisuje w biegach długodystansowych, a całodzienny marsz to żaden problem.
- Niezłomny - Nie do zdarcia. Bieg na przełaj przez Wschodnie Pustkowia to pestka.
Krzepa | Siła - Wytrwałość - Odporność |
---|---|
Zwinność | Zręczność - Szybkość - Precyzja |
Percepcja | Wzrok - Słuch - Węch - Smak - Czucie - Zmysł Magiczny |
Umysł | Bystrość - Błyskotliwość - Siła Woli |
Prezencja | Wygląd - Postawa - Charyzma |