Dziedzina Harmonii

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
Prawa, Porządku
Dziedzina 
Dziedzina obejmująca harmonię, równowagę, naturalny porządek rzecz. Również stabilność i niezmienność.
Możliwości wykorzystania 
Dzięki tej magii staje się możliwe przywracanie naturalnego porządku rzeczy. Można sprawić by organizm powrócił do zdrowia, rzeka wróciła z powrotem do swego koryta. Dzięki niej można powstrzymywać trzęsienia ziemi, sprawiać by budowle stawały się bardzo wytrzymałe, oręż nigdy nie tępiał. Możliwe jest również odsyłanie istot, które nie powinny przebywać na tym planie: demonów, aniołów, diabłów. Możliwe jest również „zabijanie” nieumarłych, odsyłając ich tam gdzie ich miejsce: do krainy śmierci. Leczenie za jej pomocą różni się nieco od tego z dziedziny życia - tutaj procesy lecznicze nie są przyśpieszane, a jedynie komórki w rozciętej tkance wracają na swoje miejsce i ponownie łączą się ze sobą, końcowy efekt jest podobny i przez laików często nie rozróżnialny.
Przykładowe zaklęcia 
integralność, wzmocnienie budowli, przywrócenie ładu
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił