Dziedzina Sił

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
Mocy
Dziedzina 
Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.
Możliwości wykorzystania 
Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.
Przykładowe zaklęcia 
zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił