Dziedzina Ziemi

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
brak
Dziedzina 
Symbolizuje stałość, niezmienność.
Możliwości wykorzystania 
Po opanowaniu tego żywiołu, mag zyskuje kontrolę nad przedmiotami w formie stałej. Potrafi zmieniać jedne metale w inne (ot choćby ołów w złoto), nadawać im nowe kształty, tworzyć szczeliny w ziemi, osłabiać wytrzymałość konstrukcji, aż do ich całkowitego zawalenia. Mniej oczywiste zastosowania tej magii odnoszą się do przywracania stabilności wewnętrznych organów, lub wprost przeciwnie – do ich niszczenia.
Przykładowe zaklęcia 
kamienny pocisk, kamienna skóra, przywrócenie
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił