Dziedzina Powietrza
Z Grymuar
- Alternatywne nazwy
- brak
- Dziedzina
- Symbolizuje ruch, ciągłość nieskończoność.
- Możliwości wykorzystania
- Najbardziej czystym przejawem tego żywiołu jest wiatr. Mag, który szkoli się w tej dziedzinie potrafi kontrolować jego szybkość i siłę, a jeśli jest naprawdę potężny, dzięki kontroli wiatru może latać niczym ptak, nawet nie posiadając skrzydeł. Zanurzając się pod wodę, potrafi otoczyć swe ciało powietrzną bańką, dzięki czemu może pod nią oddychać. Mniej oczywista jest kontrola nad panującym wokół ciśnieniem, dzięki któremu można miażdżyć przedmioty zgniatając je. Można również odbierać istotom oddech, lub rozsadzać ich płuca, a nawet wyssać całe powietrze z otoczenia tworząc próżnię.
- Przykładowe zaklęcia
- stąpanie w obłokach, lot, kontrolowanie wiatru