Dziedzina Powietrza

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
brak
Dziedzina 
Symbolizuje ruch, ciągłość nieskończoność.
Możliwości wykorzystania 
Najbardziej czystym przejawem tego żywiołu jest wiatr. Mag, który szkoli się w tej dziedzinie potrafi kontrolować jego szybkość i siłę, a jeśli jest naprawdę potężny, dzięki kontroli wiatru może latać niczym ptak, nawet nie posiadając skrzydeł. Zanurzając się pod wodę, potrafi otoczyć swe ciało powietrzną bańką, dzięki czemu może pod nią oddychać. Mniej oczywista jest kontrola nad panującym wokół ciśnieniem, dzięki któremu można miażdżyć przedmioty zgniatając je. Można również odbierać istotom oddech, lub rozsadzać ich płuca, a nawet wyssać całe powietrze z otoczenia tworząc próżnię.
Przykładowe zaklęcia 
stąpanie w obłokach, lot, kontrolowanie wiatru
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił