Krąg Materii: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Struktury[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Przemian, Polimorfii [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem...") |
|||
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | ==Dziedzina Struktury== | |
− | + | '''Alternatywne nazwy:''' Przemian, Polimorfii | |
+ | '''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia. | |
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' zmiana kształtów, zmiana metalu | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | ==Dziedzina Przestrzeni== | |
+ | '''Alternatywne nazwy:''' Manipulacji, Transportu | ||
+ | '''Dziedzina:''' Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji. | |
− | |||
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' teleportacja, telekineza, lewitacja | |
− | |||
− | |||
− | + | ==Dziedzina Energii== | |
− | + | '''Alternatywne nazwy:''' Magów, Mistyczna | |
+ | '''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem. | ||
− | + | '''Możliwości wykorzystania:''' Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci. | |
− | |||
− | + | '''Przykładowe zaklęcia:''' tarcza maga, magiczny pocisk | |
− | + | ||
− | [ | + | ==Dziedzina Sił== |
+ | '''Alternatywne nazwy:''' Mocy | ||
+ | '''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm. | ||
+ | |||
+ | '''Możliwości wykorzystania:''' Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów. | ||
+ | |||
+ | '''Przykładowe zaklęcia:''' zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga | ||
+ | |||
+ | {{Tabela Magii}} | ||
+ | |||
+ | [[Category: Magia]] | ||
+ | [[Category: Kręgi Magii]] |
Aktualna wersja na dzień 03:38, 1 mar 2018
Dziedzina Struktury
Alternatywne nazwy: Przemian, Polimorfii Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.
Możliwości wykorzystania: Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.
Przykładowe zaklęcia: zmiana kształtów, zmiana metalu
Dziedzina Przestrzeni
Alternatywne nazwy: Manipulacji, Transportu Dziedzina: Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.
Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.
Przykładowe zaklęcia: teleportacja, telekineza, lewitacja
Dziedzina Energii
Alternatywne nazwy: Magów, Mistyczna Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
Możliwości wykorzystania: Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.
Przykładowe zaklęcia: tarcza maga, magiczny pocisk
Dziedzina Sił
Alternatywne nazwy: Mocy Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.
Możliwości wykorzystania: Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.
Przykładowe zaklęcia: zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga