Krąg Żywiołów: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 2: Linia 2:
  
 
==Dziedzina Ognia==
 
==Dziedzina Ognia==
[[Dziedzina Ognia]]
+
[[:Dziedzina Ognia]]
  
 
==Dziedzina Wody==
 
==Dziedzina Wody==
[[Dziedzina Wody]]
+
[[:Dziedzina Wody]]
  
 
==Dziedzina Powietrza==
 
==Dziedzina Powietrza==
[[Dziedzina Powietrza]]
+
[[:Dziedzina Powietrza]]
  
 
==Dziedzina Ziemi==
 
==Dziedzina Ziemi==
[[Dziedzina Ziemi]]
+
[[:Dziedzina Ziemi]]
  
 
==Połączenie dziedzin kręgu==
 
==Połączenie dziedzin kręgu==

Wersja z 17:27, 5 mar 2018

Magia kręgu żywiołów skupia się na kontrolowaniu czterech podstawowych składników, z których połączenia zbudowany jest cały świat: Ognia, Wody, Powietrza i Ziemi. Krąg Żywiołów nazywany jest również Magią Alchemików, ponieważ to na podstawie ich nauk narodziła się ta dyscyplina magii.

Dziedzina Ognia

Dziedzina Ognia

Dziedzina Wody

Dziedzina Wody

Dziedzina Powietrza

Dziedzina Powietrza

Dziedzina Ziemi

Dziedzina Ziemi

Połączenie dziedzin kręgu

Magia żywiołów staje się naprawdę potężna dopiero po opanowaniu kilku ich dziedzin. Dzięki opanowaniu różnych żywiołów staje się możliwa kontrola nad wieloma aspektami materii. I tak:

Ziemia + Powietrze: to połączenie pozwala kontrolować czynności życiowe organizmów. Dzięki niemu staje się możliwe całkowite unieruchomienie żywych stworzenia, lub wprost przeciwnie – przyśpieszenie ich metabolizmu. Powietrze + Ogień: mag który opanował te dwa żywioły, potrafi wywoływać błyskawice, a także zyskuje kontrolę nad światłem. Woda + Ziemia: opanowanie tych dwóch żywiołów daje możliwość tworzenia i kontrolowania żrących kwasów. Woda + Ogień: mag opanowawszy te dwa żywioły zyskuje kontrolę nad lodem. Woda + Powietrze: po opanowaniu tych dwóch żywiołów staje się możliwe sprowadzanie tworzenie ulewnych deszczy. Ziemia + Ogień: te dwa połączone żywioły dają kontrolę nad lawą.

Ziemia + Powietrze + Ogień: połączenie tych żywiołów pozwala na zsyłanie z nieba płonących meteorów. Powietrze + Woda + Ogień: pozwala na sprowadzanie lodowych nawałnic. Woda + Powietrze + Ogień: tworzenie burz z piorunami, staje w zasięgu ręki.

Wszystkie: mag, który opanuje wszystkie cztery żywioły zyskuje kontrolę nad wszystkimi aspektami materii.

Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił