Krąg Materii: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "[naglowek]Dziedzina Struktury[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Przemian, Polimorfii [color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem...")
 
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
[naglowek]Dziedzina Struktury[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Przemian, Polimorfii
+
==Dziedzina Struktury==
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.
+
'''Alternatywne nazwy:''' Przemian, Polimorfii
 +
'''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] zmiana kształtów, zmiana metalu
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' zmiana kształtów, zmiana metalu
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Przestrzeni[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Manipulacji, Transportu
 
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.
+
==Dziedzina Przestrzeni==
 +
'''Alternatywne nazwy:''' Manipulacji, Transportu
 +
'''Dziedzina:''' Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] teleportacja, telekineza, lewitacja
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
 
  
[naglowek]Dziedzina Energii[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Magów, Mistyczna
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' teleportacja, telekineza, lewitacja
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.
 
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] tarcza maga, magiczny pocisk
+
==Dziedzina Energii==
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
'''Alternatywne nazwy:''' Magów, Mistyczna
 +
'''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
  
[naglowek]Dziedzina Sił[/naglowek][color=#FFFFFF]Alternatywne nazwy:[/color] Mocy
+
'''Możliwości wykorzystania:''' Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.
[color=#FFFFFF]Dziedzina:[/color] Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.
 
  
[color=#FFFFFF]Możliwości wykorzystania:[/color] Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.
+
'''Przykładowe zaklęcia:''' tarcza maga, magiczny pocisk
  
[color=#FFFFFF]Przykładowe zaklęcia:[/color] zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga
+
 
[center][size=90][odsylacz=Spis Tresci]- Powrót -[/odsylacz][/size][/center]
+
==Dziedzina Sił==
 +
'''Alternatywne nazwy:''' Mocy
 +
'''Dziedzina:''' Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.
 +
 
 +
'''Możliwości wykorzystania:''' Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.
 +
 
 +
'''Przykładowe zaklęcia:''' zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga
 +
 
 +
{{Tabela Magii}}
 +
 
 +
[[Category: Magia]]
 +
[[Category: Kręgi Magii]]

Aktualna wersja na dzień 03:38, 1 mar 2018

Dziedzina Struktury

Alternatywne nazwy: Przemian, Polimorfii Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem i kontrolowaniem wewnętrznej struktury przedmiotów.

Możliwości wykorzystania: Dzięki jej znajomości staje się możliwe kontrolowanie kształtów, zmieniania wyglądu, formy, rozbijanie przedmiotów na części składowe, zmiana ich stanu skupienia.

Przykładowe zaklęcia: zmiana kształtów, zmiana metalu


Dziedzina Przestrzeni

Alternatywne nazwy: Manipulacji, Transportu Dziedzina: Magia zajmująca się położeniem przedmiotów w przestrzeni.

Możliwości wykorzystania: Dzięki niej staje się możliwe poruszania przedmiotami na odległość (telekineza) oraz przenoszenie ich na duże odległości (teleportacja). Możliwa staje się również fizyczna podróż na inne plany egzystencji.

Przykładowe zaklęcia: teleportacja, telekineza, lewitacja


Dziedzina Energii

Alternatywne nazwy: Magów, Mistyczna Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.

Możliwości wykorzystania: Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.

Przykładowe zaklęcia: tarcza maga, magiczny pocisk


Dziedzina Sił

Alternatywne nazwy: Mocy Dziedzina: Magia zajmująca się badaniem sił istniejących w świecie i oddziaływań pomiędzy przedmiotami i istotami. Zajmuje się badaniem takich zjawisk jak grawitacja czy magnetyzm.

Możliwości wykorzystania: Pozwala uzyskać kontrolę nad grawitacja. Może również zostać użyta do wzmocnienia lub osłabienia sił wiążących budowle w całości, a także do tworzenia magicznych pchnięć mocą, lub otaczania się magiczną zbroją odpychającą ataki wrogów.

Przykładowe zaklęcia: zmiażdżenie, uderzenie mocy, zmiana grawitacji, zbroja maga

Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił