Dziedzina Energii: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | Magów, Mistyczna | Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem...")
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Opis dziedziny | Magów, Mistyczna
 
{{Opis dziedziny | Magów, Mistyczna
 
| Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
 
| Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
| Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci.
+
| Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci. Efekty wywołane tą dziedziną są z natury chaotyczne i ciężkie do dokładnego uformowania - błyskawica prawdopodobnie uderzy w wybrany cel, jednak mag nie będzie w stanie wybrać dokładnej ścieżki po jakiej przeskoczy ona w powietrzu.
 
| tarcza maga, magiczny pocisk
 
| tarcza maga, magiczny pocisk
 
}}
 
}}
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 22:34, 11 cze 2018

Alternatywne nazwy 
Magów, Mistyczna
Dziedzina 
Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
Możliwości wykorzystania 
Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci. Efekty wywołane tą dziedziną są z natury chaotyczne i ciężkie do dokładnego uformowania - błyskawica prawdopodobnie uderzy w wybrany cel, jednak mag nie będzie w stanie wybrać dokładnej ścieżki po jakiej przeskoczy ona w powietrzu.
Przykładowe zaklęcia 
tarcza maga, magiczny pocisk
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił