Dziedzina Śmierci: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | Nekromantyczna, Nieżycia | Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania. | Dzięki niej zyskuje...")
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Opis dziedziny | Nekromantyczna, Nieżycia
 
{{Opis dziedziny | Nekromantyczna, Nieżycia
 
| Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
 
| Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
| Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem.
+
| Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem. Wbrew swojej nazwie, zabijanie za pomocą tej magii nie należy do najłatwiejszych zadań, gdyż nie wpływa ona na istoty żywe.
 
| stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
 
| stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
 
}}
 
}}
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 23:09, 11 cze 2018

Alternatywne nazwy 
Nekromantyczna, Nieżycia
Dziedzina 
Magia ta obejmuje wszystko to co nieżywe oraz tego co umarło, a także samego procesu umierania.
Możliwości wykorzystania 
Dzięki niej zyskuje się kontrolę nad przedmiotami, które nie posiadają życia. Przy jej użyciu staje się również możliwe rozmawianie ze zmarłymi i zajrzenie do ich świata. Jednym z najbardziej znanych aspektów tej magii jest tworzenia istot nieumarłych: nadawanie nieżywym przedmiotom (najczęściej zmarłym ludziom i zwierzętom) pozorów życia, lecz nie napełniając ich prawdziwym życiem. Wbrew swojej nazwie, zabijanie za pomocą tej magii nie należy do najłatwiejszych zadań, gdyż nie wpływa ona na istoty żywe.
Przykładowe zaklęcia 
stworzenie nieumarłego, obserwacja śmierci, ożywienie przedmiotu
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił