Dziedzina Emocji: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków | Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia. | Dzięki tej magii staje się możliwe staje się we...")
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków
 
{{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków
 
| Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
 
| Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
| Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie.
+
| Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie. Wywołanie silnej depresji może doprowadzić potencjalnie cel do samobójstwa, czyniąc z tego doskonałe narzędzie dla skrytobójców. W przypadku większej grupy przeciwników, skuteczniejszym może okazać się próba wywołania silnego zdenerwowania i szału, która może doprowadzić do powstania sprzeczek nawet wśród zażyłych przyjaciół, które mogą nawet zostać rozwiązane krwawo. Z oczywistych względów, magia ta nie ma wpływu na istoty nie posiadające uczuć lub doskonale je kontrolujące. Większość nieumarłych i konstruktów jest więc na nią niepodatna.
 
| zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
 
| zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
 
}}
 
}}
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 16:57, 30 cze 2018

Alternatywne nazwy 
Wiedźm, Uroków
Dziedzina 
Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
Możliwości wykorzystania 
Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie. Wywołanie silnej depresji może doprowadzić potencjalnie cel do samobójstwa, czyniąc z tego doskonałe narzędzie dla skrytobójców. W przypadku większej grupy przeciwników, skuteczniejszym może okazać się próba wywołania silnego zdenerwowania i szału, która może doprowadzić do powstania sprzeczek nawet wśród zażyłych przyjaciół, które mogą nawet zostać rozwiązane krwawo. Z oczywistych względów, magia ta nie ma wpływu na istoty nie posiadające uczuć lub doskonale je kontrolujące. Większość nieumarłych i konstruktów jest więc na nią niepodatna.
Przykładowe zaklęcia 
zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił