Dziedzina Emocji: Różnice pomiędzy wersjami
Z Grymuar
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków | Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia. | Dzięki tej magii staje się możliwe staje się we...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków | {{Opis dziedziny | Wiedźm, Uroków | ||
| Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia. | | Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia. | ||
− | | Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie. | + | | Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie. Wywołanie silnej depresji może doprowadzić potencjalnie cel do samobójstwa, czyniąc z tego doskonałe narzędzie dla skrytobójców. W przypadku większej grupy przeciwników, skuteczniejszym może okazać się próba wywołania silnego zdenerwowania i szału, która może doprowadzić do powstania sprzeczek nawet wśród zażyłych przyjaciół, które mogą nawet zostać rozwiązane krwawo. Z oczywistych względów, magia ta nie ma wpływu na istoty nie posiadające uczuć lub doskonale je kontrolujące. Większość nieumarłych i konstruktów jest więc na nią niepodatna. |
| zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia | | zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia | ||
}} | }} | ||
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude> | <noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude> |
Aktualna wersja na dzień 16:57, 30 cze 2018
- Alternatywne nazwy
- Wiedźm, Uroków
- Dziedzina
- Dziedzina skupiająca się na emocjach, żądzach, pragnieniach, woli życia.
- Możliwości wykorzystania
- Dzięki tej magii staje się możliwe staje się wejrzenie do świata emocji, a także wkroczenie do krainy snów (i koszmarów). Magia ta daje również możliwość kontrolowania emocji innych istot. Wywoływanie u nich gniewu, jak i też ich uspokajanie. Wywołanie silnej depresji może doprowadzić potencjalnie cel do samobójstwa, czyniąc z tego doskonałe narzędzie dla skrytobójców. W przypadku większej grupy przeciwników, skuteczniejszym może okazać się próba wywołania silnego zdenerwowania i szału, która może doprowadzić do powstania sprzeczek nawet wśród zażyłych przyjaciół, które mogą nawet zostać rozwiązane krwawo. Z oczywistych względów, magia ta nie ma wpływu na istoty nie posiadające uczuć lub doskonale je kontrolujące. Większość nieumarłych i konstruktów jest więc na nią niepodatna.
- Przykładowe zaklęcia
- zauroczenie osoby, zesłanie koszmarów, uspokojenie zwierzęcia