Dziedzina Pustki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Opis dziedziny | Iluzji | Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki. | Dzięk...")
 
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Opis dziedziny | Iluzji
 
{{Opis dziedziny | Iluzji
 
| Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
 
| Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
| Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji.
+
| Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji. Iluzje mogą wpływać na różne zmysły (włącznie z zmysłem wychwytującym aury), przy czym stworzenie takiej która będzie wpływać na wszystkie zmysły, będzie o wiele trudniejsze. Przywołane w ten sposób "byty" mogą poruszać się i zachowywać jak prawdziwe odpowiedniki (w szczególności możliwe jest tworzenie widmowych potworów).
 +
 
 +
Bardzo istotnym elementem tej dziedziny jest wiarygodność efektów przez nie wywoływanych: wiele zależy od wiary obserwatorów w ich prawdziwość. Jeśli osoba którą ugodziny widmowy mieczem będzie przekonana o jego prawdziwości to zostanie ona zraniona równie mocno co żelaznym orężem, z drugiej strony taki atak może nie przynieść żadnych efektów, a broń po prostu przeniknie przez ciało jeśli adwersarz będzie wiedział o jej pochodzeniu. Z względu na to, iż mag zawsze zna naturę stworzonych przez siebie iluzji, nigdy nie będzie w stanie nasycić się stworzonym przez siebie jedzeniem, czy nawet poczuć jego smaku, jednak jeśli nakarmi nim postronne osobny, będzie dla nich to w pełni wartościowy posiłek. Magia ta nie ma żadnego wpływu na istoty nie posiadające intelektu - takie jak chociażby golemy.
 
| dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
 
| dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
 
}}
 
}}
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>
 
<noinclude>{{Tabela Magii}}</noinclude>

Aktualna wersja na dzień 23:03, 11 cze 2018

Alternatywne nazwy 
Iluzji
Dziedzina 
Magia nieistnienia. Magia ta bada wszystko to, co niematerialne i nierzeczywiste. Zajmuje się także zgłębianiem tajemnic Pustki.
Możliwości wykorzystania 
Dzięki niej możliwe staje tworzenie przedmiotów istniejących tylko z pozoru – iluzji. Może również służyć do unicestwiana i dezintegracji. Iluzje mogą wpływać na różne zmysły (włącznie z zmysłem wychwytującym aury), przy czym stworzenie takiej która będzie wpływać na wszystkie zmysły, będzie o wiele trudniejsze. Przywołane w ten sposób "byty" mogą poruszać się i zachowywać jak prawdziwe odpowiedniki (w szczególności możliwe jest tworzenie widmowych potworów).

Bardzo istotnym elementem tej dziedziny jest wiarygodność efektów przez nie wywoływanych: wiele zależy od wiary obserwatorów w ich prawdziwość. Jeśli osoba którą ugodziny widmowy mieczem będzie przekonana o jego prawdziwości to zostanie ona zraniona równie mocno co żelaznym orężem, z drugiej strony taki atak może nie przynieść żadnych efektów, a broń po prostu przeniknie przez ciało jeśli adwersarz będzie wiedział o jej pochodzeniu. Z względu na to, iż mag zawsze zna naturę stworzonych przez siebie iluzji, nigdy nie będzie w stanie nasycić się stworzonym przez siebie jedzeniem, czy nawet poczuć jego smaku, jednak jeśli nakarmi nim postronne osobny, będzie dla nich to w pełni wartościowy posiłek. Magia ta nie ma żadnego wpływu na istoty nie posiadające intelektu - takie jak chociażby golemy.

Przykładowe zaklęcia 
dezintegracja, stworzenie iluzji, pochłonięcie
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił