Dziedzina Energii

Z Grymuar
Wersja z dnia 23:34, 11 cze 2018 autorstwa Meridion (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
Magów, Mistyczna
Dziedzina 
Magia zajmująca się badaniem energii zgromadzonych w przedmiotach jak i tej krążącej w przestrzeni, oraz jej wykorzystywaniem.
Możliwości wykorzystania 
Po opanowaniu tej dziedziny magii, przed magiem staje możliwość tworzenia wielu energetycznych efektów. Wyładowania energii, pociski magicznej mocy. Czarodziej zyskuje również możliwość wysysanie energii z istot żywych doprowadzając tym samym do ich śmierci. Efekty wywołane tą dziedziną są z natury chaotyczne i ciężkie do dokładnego uformowania - błyskawica prawdopodobnie uderzy w wybrany cel, jednak mag nie będzie w stanie wybrać dokładnej ścieżki po jakiej przeskoczy ona w powietrzu.
Przykładowe zaklęcia 
tarcza maga, magiczny pocisk
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił