Dziedzina Życia

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
Druidyczna, Natury
Dziedzina 
Magia ta obejmuje sferę życia w jego najróżniejszych przejawach. Należy do niej również wpływanie na procesy i funkcje życiowe organizmów.
Możliwości wykorzystania 
Magia ta może służyć zarówno do leczenia, jak i (o czym nie wszyscy wiedzą) do zatrzymywania funkcji życiowych. Uzdrawianie za jej pomocą na ogól polega na przyśpieszaniu naturalnych zdolności regeneracyjnych organizmu, tak iż rany potrafią zasklepić się tak jakby w ciągu minuty minął miesiąc. Magia ta może posłużyć również do zmieniania procesów życiowych: sprawienia by ryba była zdolna oddychać powietrzem, człowiek nie potrzebował pokarmu. Potężni magowie specjalizujący się w niej potrafią wskrzeszać martwych. Zaklęcia z tej dziedziny mogą być podtrzymywane nie tylko przez magiczną energię, ale też przez siły organizmu na które wpływają - leczenie może odbywać się np. kosztem energii zgromadzonej w tłuszczu. Wbrew swojej nazwie, magia ta doskonale nadaje się również do zabijania istot żywych - może zatrzymywać procesy życiowe, uniemożliwiać oddychanie, zatrzymywać bicie serca.
Przykładowe zaklęcia 
uzdrowienie, wskrzeszenie, odżywienie, mutacja
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił