Dziedzina Istnienia

Z Grymuar
Wersja z dnia 23:31, 11 cze 2018 autorstwa Meridion (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Alternatywne nazwy 
Tworzenia
Dziedzina 
Magia wszystkiego tego co istnieje, zajmująca się tworzeniem nowych przedmiotów.
Możliwości wykorzystania 
Dzięki niej staje się możliwe tworzenie przedmiotów z niczego ich wywoływanie. Byty nią wywołane powstają z magicznej energii, która formowana jest w odpowiednie składniki budujące dany przedmiot i nie wymaga posiadania, żadnych materiałów do jego wytworzenia (w przeciwieństwie do dziedziny struktury, gdzie przedmioty mogą być wytworzone poprzez przeformowanie już istniejących surowców). Stworzone rzeczy nie posiadają pędu, więc nie możliwe jest wykreowanie lecącej strzały by ugodzić przeciwnika - aczkolwiek jest to możliwe w połączeniu z innymi dziedzinami (np. przestrzeni). Można jednak stworzyć głaz w powietrzu, który spadnie dzięki naturalnym siłom grawitacji i zadziała jak broń. Minerały tworzone w ten sposób są równie realne co te wykopane z gór, aczkolwiek im rzadszy surowiec tym trudniej jest go wytworzyć - spowodowane jest to tym, iż zwykle są one bardziej skomplikowane w swej strukturze. Jedynie aura przedmiotów wytworzonych dzięki tej dziedzinie może się różnić od tych stworzonych naturalnymi środkami.
Przykładowe zaklęcia 
przywołanie pancerza, wzniesienie mostu
Kręgi Magii
Krąg Żywiołów Dziedzina Ognia - Dziedzina Wody - Dziedzina Powietrza - Dziedzina Ziemi
Krąg Przeznaczenia Dziedzina Chaosu - Dziedzina Harmonii - Dziedzina Dobra - Dziedzina Zła
Krąg Bytu Dziedzina Życia - Dziedzina Śmierci - Dziedzina Pustki - Dziedzina Istnienia
Krąg Egzystencji Dziedzina Demonów - Dziedzina Ducha - Dziedzina Emocji - Dziedzina Umysłu
Krąg Materii Dziedzina Struktury - Dziedzina Przestrzeni - Dziedzina Energii - Dziedzina Sił