Archaniołowie

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.

Archaniołowie to istoty niezwykle wysokie o jasnych włosach i umięśnionych ciałach, a dotyczy to zarówno kobiet jak i mężczyzn. Zostali oni powołani do życia przez Najwyższego by stać się nauczycielami dla tych, którzy mieli żyć w Alaranii i głosić dobro na ziemi. Zapewne zastanawiasz się po co, skoro wcześniej Pan do życia powołał Mistrzów i Mentorki? Otóż mistrzowie i mentorki posiedli wiedzę bezpośrednio od Pana. Najwyższy zaufał im tak bardzo, że obdarował ich wieloma talentami, które nie mogą być dostępne dla niższych klas. Postanowił więc powołać do życia Nauczycieli, którzy otrzymują od Mentorek i Mistrzów tylko taką wiedzę jaką potrzebują. W hierarchii Niebios kryje się wiele tajemnic. Zapewne kiedyś ujrzą one światło, ale ten czas nie nadszedł. Wracając jednak do archaniołów. Są oni zbrojnym ramieniem Pana, ich zadaniem jest nauczanie obrony i ataku. Specjalizują się we wszystkich broniach, lecz najczęściej uczą swoich podopiecznych walki mieczem i łucznictwa. Oczywiście są wyjątki od tej reguły, ponieważ po Planie Alaranii chodzą istoty niebiańskie, które posługują się kuszą, rapierem, dzidą, czy halabardą, a nawet buzdyganem. Nawiązując do chodzenia po Alaranii, czy archaniołowie zstępują czasem na ziemski plan? Tak, lecz zdarza się to bardzo rzadko. Łatwo jednak idzie odróżnić archanioła od anioła, ponieważ archaniołowie posiadają dwie, a czasem nawet trzy pary skrzydeł. Oczywiście, jeśli kiedykolwiek zajdzie taka potrzeba archaniołowie, ramię w ramię z innymi mieszkańcami niebios staną do walki w obronie Pana.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie