Upiory

Z Granica PBF Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Upiory

Rasa upior.jpg

Grupa Demony
Rasa Upiory
Przeciętna długość życia Potencjalnie nieśmiertelne
Grywalny wiek postaci Potencjalnie nieśmiertelne
Cechy rasowe Brak potrzeb fizjologicznych

Teleportacja

Telepatia

Przenikanie przez przedmioty

Przeciętne atrybuty
Silny

Wytrwały

Brak smaku

Bardzo przytępiony węch

Wyostrzony zmysł magiczny

Silna Wola

Występowanie

Otchłań


Wygląd

Jedyną formę jaką jest w stanie przybrać upiór, to forma czarnego dymu. Dzieje się tak jeśli upiór jest niezwykle silny i posiada bardzo dużą wiedzę magiczną. Poza tym upiory są niewidzialne, nie posiadają materialnego ciała. Mogą jednak opętywać ciała ludzi, czy innych istot zamieszkujących Alaranię, wtedy przyjmują postać opętanej osoby, czy też innej istoty w którą się wcielą.

Pochodzenie

Nieznane

Kultura

Upiory nie maja jako takiej kultury. Te, które żyją w Otchłani po prostu snują się z miejsca na miejsce, próbują uwolnić się z tego planu. Te upiory, które natomiast żyją w Alaranii szukają sobie ofiary, która mogą opętać i jeśli im się to uda żyją w jej ciele. Wtedy priorytetem dla niej jest zdobywanie wiedzy, zwłaszcza tej magicznej. Opętując osobę upiór przejmuję kontrolę nad umysłem, ale są też tego minusy, musi on odżywiać się i wydalać jak istota, która opętał. Co za tym idzie upiory takie często zmieniają swoje ofiary, bowiem nie są istotami, które opętując ciało chciałby parać się pracą by zarobić na to by odżywić opętany organizm. Zostają w ciele na tak długo jak wystarcza mu pieniędzy i energii do życia, potem zmieniają swoją ofiarę.

Odżywianie

Upiory w swojej naturalnej postaci odżywiają się wyłącznie magią pochłanianą z otoczenia. Natomiast jeśli opętują jakieś ciało jedzą to co zwykli ludzie. W formie opętania muszą się odżywiać inaczej opętane ciało obumrze.

Rozmnażanie

Upiory nie są w stanie rozmnażać się z żadną rasą, nawet ze sobą.

Śmierć

Potencjalnie nieśmiertelne. Można je wygnać z opętanego ciała, ale wracają potem do swojej formy niematerialnej.

Cechy rasowe

Brak potrzeb fizjologicznych 
Upiory nie posiadają potrzeb fizjologicznych. Nie jedzą, nie piją, nie wydalają. Jedyną formą ich odżywiania jest pochłanianie energii magicznej.
Przenikanie przez przedmioty 
Upiory w swojej naturalnej postaci, to jest wtedy gdy są niewidoczne, lub przybierają formę dymu są w stanie przenikać przez przedmioty bez żadnego problemu.
Telepatia 
Upiory praktycznie nie mówią, ze względu na brak ust wysławianie się jest niemożliwe, chyba, że opętują jakieś ciało.
Teleportacja 
Upiory są w stanie teleportować się niezwykle szybko na krótkie odległości.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy - Półelfy
Pradawni Czarodzieje - Czarodzieje Opiekunowie - Smoki - Smoki Solarne - Smoki Lodu - Drakoni
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Cienie - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie