Mistrzowie i Mentorki

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.

Mistrzowie i Mentorki to najwyżsi nauczyciele w Planach Niebiańskich. Mieszkają tylko tam i nigdy nie schodzą na ziemię. Najwyższy powołał ich do życia i wlał w ich umysły całą wiedzę jaką posiadał. Mistrzowie i Mentorki swoim wyglądem przypominają ludzi. Nie posiadają skrzydeł, za to bez wyjątku maja długie, blond włosy, zarówno kobiety jak i mężczyźni. Ich oczy natomiast zawsze są jasnoniebieskie, przywodzą na myśl kolor bezchmurnego nieba w czasie lata. Są dobrze zbudowani, posiadają bardzo mocno rozwiniętą muskulaturę. Znają się praktycznie na wszystkich dziedzinach, chodzi tu tak samo o wiedzę jak i walkę. Co jednak odróżnia najbardziej tą grupę społeczną? Otóż Mistrzowie i Mentorki to osoby o niezwykłym wzroście. Mierzą jakieś 250 cm wzrostu.Mistrzowie i Mentorki to z wyglądu po prostu ogromni ludzie. Charakteryzuje ich jeszcze jedna rzecz. Otóż każdy z nich posiada na twarzy tatuaż, umiejscowiony on jest dokładnie na prawej skroni. To co przestawia związane jest z dziedziną w jakiej Mistrz lub Mentorka ma służyć swoją wiedzą. I tak na przykład księga oznacza nauczyciela historii, miecz wojownika, pióro filozofa, rumianek zielarza, fiolka alchemika, litera A poliglotę, kołczan łucznika i tak dalej i tak dalej. Tatuaże te nie są czarne, jak pewnie sądziliście, maja one kolor intensywnego błękitu, czasem są nieco ciemniejsze, bywa, że wpadają w kolor indygo, ale to zdarza się bardzo rzadko. Mistrzowie i mentorki przekazują swoją wiedzę czterem grupą społecznym, a mianowicie Serafinom, Archaniołom, Eskulapom i Akolitom. Nigdy nie zdarza się tak by uczyli oni bezpośrednio społeczności z hierarchii anielskiej. Mistrzowie i Mentorki nie łączą się w pary, żyją tylko po to by przekazywać wiedzę i są nieśmiertelni. Nawet jeżeli ktoś ośmieliłby się ich zaatakować i próbował zabić przez wbicie miecza w serce, czy odcięcie głowy Mistrz lub Mentorka odrodzą się w Złotym Sanktuarium jako dusze, a Pan stworzy dla nich nowe ciało.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie