Armahirowie i Protherianki

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.

Najwyższy stając się Panem nie tylko swojej łuski, ale też Panem dla wielu istnień Alarańskich jako pierwszych powołał do życia Armahirów i Protherianki, którzy zostali nazwani Skrzydlatym Szeregiem.

Sześcioskrzydłe, nieśmiertelne istoty, kobiety i mężczyźni, o niespotykanej sile i wytrwałości, którzy stali się częścią Armii Pana. Najlepszym i najtwardszym szeregiem, stworzonym tylko i wyłącznie do obrony Niebiańskiego Pałacu (Złotego Sanktuarium) i samego Najwyższego.

Armahirowie i Protherianki to istoty niezwykłego wzrostu. Mierzą około ośmiu stóp, są potężnie zbudowani i niezwykle silni. Ubrani są zawsze w ciężką zbroję, w jednym ręku dzierżą miecz, a w drugim tarcze. Nie opuszczają Pałacu Pana. Można zobaczyć ich tylko z daleka, na wieżach i murach, kiedy sprawują wartę. Lub na niebie, podczas patrolu, wokół pałacu. Zostali powołani by bronić Pana, gdyby Niebiosa kiedykolwiek były zagrożone. Nie można ich spotkać. Istoty te nigdy nie zeszły i nie zejdą na ziemie Alaranii. Razem jest ich dokładnie 50 tysięcy. 25 tysięcy Armahirów i 25 tysięcy Protherianek. Zamieszkują wielki garnizon znajdujący się w podziemiach Niebiańskiego Pałacu (Złotego Sanktuarium). Nie łączą się w pary, ani między sobą, ani z innymi mieszkańcami Niebios. Powołani przez Pana nie posiadają wolnej woli. Żaden z nich nie zdradzi, nie odejdzie, ani nie opuści pałacu. Zgładzić można ich tylko piekielnym orężem, przez odcięcie głowy, lub mieczem wbitym w serce i w nim pozostawionym. Rany na ich ciałach goją się natychmiastowo, a odcięte kończyny odrastają. Po śmierci nie mogą się odrodzić, ich dusze trafiają bezpośrednio do Arkadii i tam pozostają.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie