Lwy Sheriońskie

Z Granica PBF Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.

Potężne lwy i lwice, o śnieżnobiałej sierści z białymi, pierzastymi skrzydłami wyrastającymi z grzbietu. Oprócz tego, od zwykłych lwów różni je jeszcze wygląd uszu, które nie są okrągłe, a szpiczaste i zakończone kępkami białej sierści, jak u rysia. Istoty te są w pełni rozumne, zamieszkują Biały Las, znajdujący się na zachód od Marmurowego Miasta. Las ten jest domem tych stworzeń, oprócz Sherionów nie zamieszkują w nim żadne inne istoty. Lwy Sheriońskie bowiem żywią się wyłącznie energią życiową Najwyższego. Nie umierają ze starości. Najwyższy powołał do życia dokładnie piętnaście tysięcy tych stworzeń, z czego pięć tysięcy stanowi integralną część jednego z oddziałów archaniołów (więcej informacji w rozdziale: Archaniołowie).

Lwy Sheriońskie spotkać mogą jedynie mieszkańcy Niebios. Do tych mieszkających w Białym Lesie nie sposób się zbliżyć. Można je jednak zobaczyć z daleka przy wodopojach i na polanach, bo chociaż nie potrzebują pożywienia upodobały sobie bliskość wody. Nie atakują Niebian, którzy próbują się do nich zbliżyć. Kiedy jednak spostrzegą, że ktoś znajduje się zbyt blisko, po prostu odchodzą, znikając w lesie.

Inaczej sprawa ma się z tą częścią Lwów Sheriońskich, które należą do armii i stanowią towarzyszy, oddziału archaniołów. Te lwy można spotkać wszędzie tam, gdzie pojawią się Jeźdźcy Sheriońscy, czyli archaniołowie, mający prawo dosiadać anielskich lwów. Mimo to, że lwy te są rozumne niebianie nie porozumiewają się z nimi językiem zwierząt, ani też językiem wspólnym. Każdy lew, który został oddelegowany do służby ma tylko i wyłącznie jednego pana. Jeździec i lew stanowią jedność i porozumiewają się bez słów, nawet tych wypowiadanych w głowie. Posiadają między sobą specyficzna więź, której nie da się odtworzyć z żadnym innym stworzeniem.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy - Półelfy
Pradawni Czarodzieje - Czarodzieje Opiekunowie - Smoki - Smoki Solarne - Smoki Lodu - Drakoni
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Cienie - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie