Eskulapi: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Informacja rasy niegrywalne}} Eskulapi to czwarta grupa niebian, która zajmuje się nauczaniem. Zajmują się nauką medycyny, zielarstwa, anatomii, czy botaniki. S...")
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Informacja rasy niegrywalne}}
 
{{Informacja rasy niegrywalne}}
  
Eskulapi to czwarta grupa niebian, która zajmuje się nauczaniem. Zajmują się nauką medycyny, zielarstwa, anatomii, czy botaniki. Są swego rodzaju medykami i aptekarzami w jednym. Zajmują się także alchemią, tworząc eliksiry wzmacniające regeneracje, uzdrawiające, czy uspokajające. Jedyną dziedziną magii jaką się zajmują jest magia życia ukierunkowana nie na blokowanie procesów życiowych, a na ich wspomaganie, zwłaszcza w organizmach humanoidalnych, czy zwierzęcych, nie skupiając się tak bardzo na życiu na przykład roślin. Eskulapi to zarówno mężczyźni jak i kobiety. Chodzą w wygodnych szatach w różnych odcieniach zieleni. Nie stronią od spodni, choć częściej można ich spotkać w długich szatach, przewiązanych złotym sznurem. Nieodzowną częścią ekwipunku Eskulapa jest gruba, drewniana laska wokół której owinięty jest drewniany wąż w górnej jej części. Tak naprawdę wąż ten należy do wężów Periońskich, czyli do drugiego szeregu Pana (więcej w temacie: Węże Periońskie). Zastyga on na kosturze Eskulapa i budzi się tylko w przypadku, gdy Eskulap jest zagrożony. Eskulapi to stworzenia średniego wzrostu, nie są ani zbyt chudzi, ani zbyt muskularni. Swoim wyglądem bardzo mocno przypominają ludzi, jednak ich włosy przybierają różne kolory i nie chodzi tu o kolory naturalne, a o kolory tęczy. Eskulapki (czyli kobiety) mają najczęściej włosy różowe, fioletowe, lub turkusowe. Eskulapi (mężczyźni) natomiast niebieskie i zielone. Poza tym ich oczy zawsze przybierają kolor indygo. Eskulapi to innymi słowy lekarze, nauczający wszelkich umiejętności związanych z różnorakim leczeniem istot. Łączą się w pary jedynie ze sobą i nigdy, ale to nigdy nie zstępują z Niebios. Nauczają tylko i wyłącznie w marmurowym mieście.
+
Eskulapi to czwarta grupa niebian, która zajmuje się nauczaniem. Zajmują się nauką medycyny, zielarstwa, anatomii, czy botaniki. Są swego rodzaju medykami i aptekarzami w jednym. Zajmują się także alchemią, tworząc eliksiry wzmacniające regeneracje, uzdrawiające, czy uspokajające. Jedyną dziedziną magii jaką się zajmują jest magia życia ukierunkowana nie na blokowanie procesów życiowych, a na ich wspomaganie, zwłaszcza w organizmach humanoidalnych, czy zwierzęcych, nie skupiając się tak bardzo na życiu na przykład roślin. Eskulapi to zarówno mężczyźni jak i kobiety. Chodzą w wygodnych szatach w różnych odcieniach zieleni. Nie stronią od spodni, choć częściej można ich spotkać w długich szatach, przewiązanych złotym sznurem. Nieodzowną częścią ekwipunku Eskulapa jest gruba, drewniana laska wokół której owinięty jest drewniany wąż w górnej jej części. Tak naprawdę wąż ten należy do [[Węże Periońskie|wężów Periońskich]], czyli do drugiego szeregu Pana. Zastyga on na kosturze Eskulapa i budzi się tylko w przypadku, gdy Eskulap jest zagrożony. Eskulapi to stworzenia średniego wzrostu, nie są ani zbyt chudzi, ani zbyt muskularni. Swoim wyglądem bardzo mocno przypominają ludzi, jednak ich włosy przybierają różne kolory i nie chodzi tu o kolory naturalne, a o kolory tęczy. Eskulapki (czyli kobiety) mają najczęściej włosy różowe, fioletowe, lub turkusowe. Eskulapi (mężczyźni) natomiast niebieskie i zielone. Poza tym ich oczy zawsze przybierają kolor indygo. Eskulapi to innymi słowy lekarze, nauczający wszelkich umiejętności związanych z różnorakim leczeniem istot. Łączą się w pary jedynie ze sobą i nigdy, ale to nigdy nie zstępują z [[Niebiosa|Niebios]]. Nauczają tylko i wyłącznie w marmurowym mieście.
  
 
{{Tabela ras}}
 
{{Tabela ras}}
 
[[Category:Rasy]]
 
[[Category:Rasy]]
 
[[Category:Rasy niegrywalne]]
 
[[Category:Rasy niegrywalne]]

Wersja z 18:45, 1 kwi 2018

Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.

Eskulapi to czwarta grupa niebian, która zajmuje się nauczaniem. Zajmują się nauką medycyny, zielarstwa, anatomii, czy botaniki. Są swego rodzaju medykami i aptekarzami w jednym. Zajmują się także alchemią, tworząc eliksiry wzmacniające regeneracje, uzdrawiające, czy uspokajające. Jedyną dziedziną magii jaką się zajmują jest magia życia ukierunkowana nie na blokowanie procesów życiowych, a na ich wspomaganie, zwłaszcza w organizmach humanoidalnych, czy zwierzęcych, nie skupiając się tak bardzo na życiu na przykład roślin. Eskulapi to zarówno mężczyźni jak i kobiety. Chodzą w wygodnych szatach w różnych odcieniach zieleni. Nie stronią od spodni, choć częściej można ich spotkać w długich szatach, przewiązanych złotym sznurem. Nieodzowną częścią ekwipunku Eskulapa jest gruba, drewniana laska wokół której owinięty jest drewniany wąż w górnej jej części. Tak naprawdę wąż ten należy do wężów Periońskich, czyli do drugiego szeregu Pana. Zastyga on na kosturze Eskulapa i budzi się tylko w przypadku, gdy Eskulap jest zagrożony. Eskulapi to stworzenia średniego wzrostu, nie są ani zbyt chudzi, ani zbyt muskularni. Swoim wyglądem bardzo mocno przypominają ludzi, jednak ich włosy przybierają różne kolory i nie chodzi tu o kolory naturalne, a o kolory tęczy. Eskulapki (czyli kobiety) mają najczęściej włosy różowe, fioletowe, lub turkusowe. Eskulapi (mężczyźni) natomiast niebieskie i zielone. Poza tym ich oczy zawsze przybierają kolor indygo. Eskulapi to innymi słowy lekarze, nauczający wszelkich umiejętności związanych z różnorakim leczeniem istot. Łączą się w pary jedynie ze sobą i nigdy, ale to nigdy nie zstępują z Niebios. Nauczają tylko i wyłącznie w marmurowym mieście.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie