Upiory: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzono nową stronę "Upiory nie posiadają materialnej postaci, zamieszkują rubieże świata. Wbrew temu, co sądzi o nich większość ludzi nie są złe, lecz wyjątkowo samolubne. W otch...") |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | Upiory | + | {{Specyfikacja rasy | Upiory | Demony | Potencjalnie nieśmiertelne | Potencjalnie nieśmiertelne | Brak potrzeb fizjologicznych |
− | + | Teleportacja | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | Cechy | + | Telepatia |
− | + | ||
− | + | Przenikanie przez przedmioty | | |
− | + | ||
− | + | ''Silny'' | |
+ | |||
+ | ''Wytrwały'' | ||
+ | |||
+ | ''Brak smaku'' | ||
+ | |||
+ | ''Bardzo przytępiony węch'' | ||
+ | |||
+ | ''Wyostrzony zmysł magiczny'' | ||
+ | |||
+ | ''Silna Wola'' | | ||
+ | [[Otchłań]] | | ||
+ | [[File: Rasa_upior.jpg | 400px ]] | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{Opis rasy | Wygląd = | ||
+ | |||
+ | Jedyną formę jaką jest w stanie przybrać upiór, to forma czarnego dymu. Dzieje się tak jeśli upiór jest niezwykle silny i posiada bardzo dużą wiedzę magiczną. Poza tym upiory są niewidzialne, nie posiadają materialnego ciała. Mogą jednak opętywać ciała ludzi, czy innych istot zamieszkujących Alaranię, wtedy przyjmują postać opętanej osoby, czy też innej istoty w którą się wcielą. | ||
+ | |||
+ | | Pochodzenie = | ||
+ | |||
+ | Nieznane | ||
+ | |||
+ | | Kultura = | ||
+ | |||
+ | Upiory nie maja jako takiej kultury. Te, które żyją w Otchłani po prostu snują się z miejsca na miejsce, próbują uwolnić się z tego planu. Te upiory, które natomiast żyją w Alaranii szukają sobie ofiary, która mogą opętać i jeśli im się to uda żyją w jej ciele. Wtedy priorytetem dla niej jest zdobywanie wiedzy, zwłaszcza tej magicznej. Opętując osobę upiór przejmuję kontrolę nad umysłem, ale są też tego minusy, musi on odżywiać się i wydalać jak istota, która opętał. Co za tym idzie upiory takie często zmieniają swoje ofiary, bowiem nie są istotami, które opętując ciało chciałby parać się pracą by zarobić na to by odżywić opętany organizm. Zostają w ciele na tak długo jak wystarcza mu pieniędzy i energii do życia, potem zmieniają swoją ofiarę. | ||
+ | |||
+ | | Odżywianie = | ||
+ | |||
+ | Upiory w swojej naturalnej postaci odżywiają się wyłącznie magią pochłanianą z otoczenia. Natomiast jeśli opętują jakieś ciało jedzą to co zwykli ludzie. W formie opętania muszą się odżywiać inaczej opętane ciało obumrze. | ||
+ | |||
+ | | Rozmnażanie = | ||
+ | |||
+ | Upiory nie są w stanie rozmnażać się z żadną rasą, nawet ze sobą. | ||
+ | |||
+ | | Śmierć = | ||
+ | |||
+ | Potencjalnie nieśmiertelne. Można je wygnać z opętanego ciała, ale wracają potem do swojej formy niematerialnej. | ||
+ | |||
+ | | Cechy = | ||
+ | ; Brak potrzeb fizjologicznych : Upiory nie posiadają potrzeb fizjologicznych. Nie jedzą, nie piją, nie wydalają. Jedyną formą ich odżywiania jest pochłanianie energii magicznej. | ||
+ | |||
+ | ; Przenikanie przez przedmioty : Upiory w swojej naturalnej postaci, to jest wtedy gdy są niewidoczne, lub przybierają formę dymu są w stanie przenikać przez przedmioty bez żadnego problemu. | ||
+ | |||
+ | ; Telepatia : Upiory praktycznie nie mówią, ze względu na brak ust wysławianie się jest niemożliwe, chyba, że opętują jakieś ciało. | ||
+ | |||
+ | ; Teleportacja : Upiory są w stanie teleportować się niezwykle szybko na krótkie odległości. | ||
+ | }} |
Aktualna wersja na dzień 11:25, 20 kwi 2018
Upiory | |
---|---|
Grupa | Demony |
Rasa | Upiory |
Przeciętna długość życia | Potencjalnie nieśmiertelne |
Grywalny wiek postaci | Potencjalnie nieśmiertelne |
Cechy rasowe | Brak potrzeb fizjologicznych
Teleportacja Telepatia Przenikanie przez przedmioty |
Przeciętne atrybuty |
Silny Wytrwały Brak smaku Bardzo przytępiony węch Wyostrzony zmysł magiczny Silna Wola |
Występowanie |
Wygląd
Jedyną formę jaką jest w stanie przybrać upiór, to forma czarnego dymu. Dzieje się tak jeśli upiór jest niezwykle silny i posiada bardzo dużą wiedzę magiczną. Poza tym upiory są niewidzialne, nie posiadają materialnego ciała. Mogą jednak opętywać ciała ludzi, czy innych istot zamieszkujących Alaranię, wtedy przyjmują postać opętanej osoby, czy też innej istoty w którą się wcielą.
Pochodzenie
Nieznane
Kultura
Upiory nie maja jako takiej kultury. Te, które żyją w Otchłani po prostu snują się z miejsca na miejsce, próbują uwolnić się z tego planu. Te upiory, które natomiast żyją w Alaranii szukają sobie ofiary, która mogą opętać i jeśli im się to uda żyją w jej ciele. Wtedy priorytetem dla niej jest zdobywanie wiedzy, zwłaszcza tej magicznej. Opętując osobę upiór przejmuję kontrolę nad umysłem, ale są też tego minusy, musi on odżywiać się i wydalać jak istota, która opętał. Co za tym idzie upiory takie często zmieniają swoje ofiary, bowiem nie są istotami, które opętując ciało chciałby parać się pracą by zarobić na to by odżywić opętany organizm. Zostają w ciele na tak długo jak wystarcza mu pieniędzy i energii do życia, potem zmieniają swoją ofiarę.
Odżywianie
Upiory w swojej naturalnej postaci odżywiają się wyłącznie magią pochłanianą z otoczenia. Natomiast jeśli opętują jakieś ciało jedzą to co zwykli ludzie. W formie opętania muszą się odżywiać inaczej opętane ciało obumrze.
Rozmnażanie
Upiory nie są w stanie rozmnażać się z żadną rasą, nawet ze sobą.
Śmierć
Potencjalnie nieśmiertelne. Można je wygnać z opętanego ciała, ale wracają potem do swojej formy niematerialnej.
Cechy rasowe
- Brak potrzeb fizjologicznych
- Upiory nie posiadają potrzeb fizjologicznych. Nie jedzą, nie piją, nie wydalają. Jedyną formą ich odżywiania jest pochłanianie energii magicznej.
- Przenikanie przez przedmioty
- Upiory w swojej naturalnej postaci, to jest wtedy gdy są niewidoczne, lub przybierają formę dymu są w stanie przenikać przez przedmioty bez żadnego problemu.
- Telepatia
- Upiory praktycznie nie mówią, ze względu na brak ust wysławianie się jest niemożliwe, chyba, że opętują jakieś ciało.
- Teleportacja
- Upiory są w stanie teleportować się niezwykle szybko na krótkie odległości.