Tygrysołaki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Informacja artykuł do rozbudowy}}
 +
 
Tajemnicze, rzadko spotykane stworzenia, dalecy kuzyni kotołaków. Na temat ich pochodzenia istnieje wiele legend. Jedne mówią, że są to potężni czarodzieje, którzy padli ofiara własnych, nieudanych eksperymentów z zaklęciami. Opętani przez ducha tygrysa napadają na zwierzęta hodowlane, a czasami także na ludzi, i pożerają je. Inne, że są to ofiary dziedziczonej z pokolenia na pokolenie klątwy lub przekleństwa mściwego ducha. Istnieją również opowieści o tygrysach, które po zjedzeniu mięsa człowieka stawały się przerażającą, nienaturalną hybrydą obu gatunków. Ukąszenie takiego stworzenia powodowało u ofiary zakażenie, a w efekcie transformację w zwierzę.  
 
Tajemnicze, rzadko spotykane stworzenia, dalecy kuzyni kotołaków. Na temat ich pochodzenia istnieje wiele legend. Jedne mówią, że są to potężni czarodzieje, którzy padli ofiara własnych, nieudanych eksperymentów z zaklęciami. Opętani przez ducha tygrysa napadają na zwierzęta hodowlane, a czasami także na ludzi, i pożerają je. Inne, że są to ofiary dziedziczonej z pokolenia na pokolenie klątwy lub przekleństwa mściwego ducha. Istnieją również opowieści o tygrysach, które po zjedzeniu mięsa człowieka stawały się przerażającą, nienaturalną hybrydą obu gatunków. Ukąszenie takiego stworzenia powodowało u ofiary zakażenie, a w efekcie transformację w zwierzę.  
  
Linia 18: Linia 20:
 
- Atak tygrysa – precyzyjna i zabójcza sekwencja - skok, zwarcie, przytrzymanie i ostatecznie rozszarpanie przy użyciu ostrych pazurów i masywnych szczęk.  
 
- Atak tygrysa – precyzyjna i zabójcza sekwencja - skok, zwarcie, przytrzymanie i ostatecznie rozszarpanie przy użyciu ostrych pazurów i masywnych szczęk.  
 
- Rozmowa ze zwierzętami.
 
- Rozmowa ze zwierzętami.
 +
 +
{{Tabela ras}}
 +
[[Category: Rasy]]

Wersja z 15:13, 18 kwi 2018

Informacja: artykuł do rozbudowy
Ten opis jest niekompletny, będziemy w najbliższym czasie pracować nad jego rozbudową i poprawą :)

Tajemnicze, rzadko spotykane stworzenia, dalecy kuzyni kotołaków. Na temat ich pochodzenia istnieje wiele legend. Jedne mówią, że są to potężni czarodzieje, którzy padli ofiara własnych, nieudanych eksperymentów z zaklęciami. Opętani przez ducha tygrysa napadają na zwierzęta hodowlane, a czasami także na ludzi, i pożerają je. Inne, że są to ofiary dziedziczonej z pokolenia na pokolenie klątwy lub przekleństwa mściwego ducha. Istnieją również opowieści o tygrysach, które po zjedzeniu mięsa człowieka stawały się przerażającą, nienaturalną hybrydą obu gatunków. Ukąszenie takiego stworzenia powodowało u ofiary zakażenie, a w efekcie transformację w zwierzę.

Tygrysołaki, jak większość likantropów, mogą przybrać trzy formy – humanoidalną, zwierzęcą lub hybrydę. Jako zwierzęta nie odróżniają się wyglądem od przeciętnego przedstawiciela tego gatunku. Zdradzają je tylko oczy, na których dnie tlą się iskry inteligencji. Krzepkie ciało o potężnej budowie z krótkimi, silnymi nogami zakończone jest długim ogonem ułatwiającym utrzymanie równowagi. Stworzenia te mają dobrze rozwiniętą tę umiejętność. Łapy zakończone są ostrymi, łukowato wygiętymi pazurami. Po schowaniu pazurów tygrysołak jest w stanie pokraść się do ofiary praktycznie nie wytwarzając żadnego dźwięku, po czym rozszarpać zdobycz. Jako humanoidzi są zwykle dobrze zbudowani, odznaczają się niezwykłą zwinnością i refleksem. Hybrydy posiadają cechy obu ras ale są one wykształcone w dużo mniejszym stopniu.


Atrybuty: - niezwykle silny - zręczny - bardzo szybki - niezwykle wyostrzony wzrok i węch. - charyzmatyczny - bystry


Cechy specjalne: - Zmiana kształtu - w humanoida, zwierzę lub hybrydę - Klątwa - osoby o słabej odporności ugryzione przez tygrysołaka mogą zarazić się likantropią - Atak tygrysa – precyzyjna i zabójcza sekwencja - skok, zwarcie, przytrzymanie i ostatecznie rozszarpanie przy użyciu ostrych pazurów i masywnych szczęk. - Rozmowa ze zwierzętami.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie