Kaer Nathaerini: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
{{Specyfikacja rasy | Kaer Natherini | Demony | 4000  lat | 15-3500 lat | Brak potrzeb fizjologicznych[[File: Rasa_kaer_natherin.jpg | 400px ]]
+
{{Specyfikacja rasy[[File: Rasa_kaer_natherin.jpg | 400px ]] | Kaer Natherini | Demony | 4000  lat | 15-3500 lat | Brak potrzeb fizjologicznych
 
 
 
Regenaracja
 
Regenaracja
  

Wersja z 09:49, 20 kwi 2018

{{Specyfikacja rasyRasa kaer natherin.jpg | Kaer Natherini | Demony | 4000 lat | 15-3500 lat | Brak potrzeb fizjologicznych Regenaracja

Telepatia

Oburęczność

Silny

Zręczny

Brak smaku

Brzydki

Odpychający

Bardzo przytępiony węch

Wyostrzony zmysł magiczny

Silna Wola | Otchłań |

}}


Wygląd

Istoty przypominające wysokich na 8 stóp niezwykle chudych i kościstych ludzi. Ich szorstka skóra ma żółtawe lub białe zabarwienie. Ich twarze są pociągłe, pozbawione ust i nosa, zamiast niego w ich głowie znajdują się dwa niewielkie otwory. Mają żółte, kocie oczy i szpiczaste uszy, a ich rzadkie włosy są koloru srebra. Przywodzą na myśl nieprzyjazne stwory piekielne, choć pochodzą z Otchłani. Mają niezwykle duże dłonie, o smukłych palcach, zakończone długimi, twardymi, czarnymi pazurami. Ubierają się bardzo specyficznie, najczęściej w długie, ciemne, lub ciemnoczerwone szaty, lub zbroje. Na głowach noszą kaptury, lub hełmy zakrywające najczęściej czoło i część twarzy. W ekstremalnych przypadkach noszą maski, zasłaniające ich bezuste i beznose twarze.

Pochodzenie

Nie wiadomo kiedy dokładnie Kaer Natherini pojawili się w Otchłani. Na pewno stało się setki tysięcy lat temu. Energia magiczna, która krążyła po tym planie zaczęła łączyć się ze sobą i przybierać różne kształty. Kiedy pojawili się Nemorianie i zaczęli wykorzystywać magię dla własnych celów, skupiska magii się powiększały i z czasem zaczęły przybierać kształty przypominające istoty. Kaer Natherini powstali z takiej właśnie kumulującej się energii magicznej.

Kultura

Kaer Natherini, żyją samotnie, lub w bardzo małych, maksymalnie pięcioosobowych grupach. Nie maja jako takiej hierarchii społecznej. Nie mają władców, królów, lordów i tym podobnych. Uznają swoją wyższość od innych istot i rzadko kontaktują się ze społecznościami Nemorian, którzy również zamieszkują Otchłań. Nie lubią ludzi, czy innych istot zamieszkujących Alaranie. Uważają się za lepszych od innych, za wielkich magów, którzy nie powinni bratać się z pospólstwem. Nie szanują nawet czarodziejów, których uważają za gorszych od siebie. Bardzo rzadko opuszczają Otchłań. Zamieszkują wieże i twierdze wybudowane magicznie na rubieżach Otchłani. Tam zgłębiają wiedzą na temat magii, czy innych sztuk. Do Alaranii udają się praktycznie tylko po wiedzę. Nie uznają uczenia się od innych, jedyną formą nauki jest dla nich czytanie ksiąg. Dlatego czasem można ich spotkać w bibliotekach.

Odżywianie

Kaer Natherini odżywiają się wyłącznie magią. Nie jedzą, nie piją, nie wydalają ich organizmy przyjmują energię magiczną z otoczenia i to ona daje im siłę do życia. Gdyby w świecie aur zabrakło magii ciała Kaer Natherinów zaczęły by usychać i się kruszyć, a koniec końców zamieniałby się w proch.

Rozmnażanie

Kaer Natherini nie rozmnażają się płciowo. Mogą zostać stworzeni z magii przez innych Kaer Natherinów, lub pojawić się samoistnie w skupiskach magii, gdzie wyładowania są bardzo silne. Obecnie takie skupiska energii są bardzo rzadkie i Kaer Natherini nie powstają w nich „naturalnie”. Zazwyczaj są oni „tworzeni” przez swoich pobratymców w ich wieżach, czy twierdzach. Do stworzenia Kaer Natherina nie wystarczy posiadanie wielu magii, potrzebnych jest do tego przynajmniej trzech przedstawicieli tej rasy, którzy tworzą krąg i za pomocą specjalnych zaklęć są w stanie utworzyć odpowiednie skupisko magii, które może przywołać do życia młodego Kaer Natherina.

Śmierć

Kaer Natherini umierają ze starości, choć wydaje się to dziwne, ponieważ odżywiają się magią. Im starszy Kaer Natherin tym większą moc posiada, jednak wchłanianie w siebie magii zwiększa się mniej mięcej do czasu, kiedy Kaer Natherin kończy 2500 lat. Potem ciała tych istot zaczynają słabnąć, a wchłanianie w sobie magii spada. Są w stanie przyjmować jej co raz mniej i mniej, aż w końcu ich ciała zaczynają się kruszyć i wysychać, ostatecznie Kaer Natherini zamianiają się w proch, który rozwiewa magiczny wiatr. Nie mają żadnych rytuałów pochówku, czy koloru żałoby. Kaer Natherin po prostu znika z powierzchni Otchłani i już nigdy nie wraca.

Cechy rasowe

Brak potrzeb fizjologicznych 
Kaer Natherini nie posiadają potrzeb fizjologicznych. Nie jedzą, nie piją, nie wydalają. Jedyną formą ich odżywiania jest pochłanianie energii magicznej.
Regeneracja 
Rany Kaer Natherinów goją się niezwykle szybko, w ciągu dosłownie kilku minut. Odcięte kończyny odrastają i są tak sprawne jak wcześniej. Oczywiście ścięta głowa nie odrośnie, ale ręka, czy noga już owszem.
Telepatia 
Kaer Natherini praktycznie nie mówią, ze względu na brak ust wysławianie się jest dosyć trudne. Używają natomiast telepatii by porozumiewać się z innymi istotami.
Oburęczność 
Kaer Natherini są oburęczni. Posługują się równie dobrze prawą i lewą dłonią.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie