Minotaury: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja rasy | Nimfy | Naturianie | 250 lat | 20 - 200 lat | Mowa zwierząt Mowa roślin | ''Silne'' ''Odporne'' ''Niezbyt zręczne'' ''Powolne'' ''Dobry sł...")
 
Linia 1: Linia 1:
{{Specyfikacja rasy | Nimfy | Naturianie | 250 lat | 20 - 200 lat | Mowa zwierząt
+
{{Specyfikacja rasy | Minotaury | Naturianie | brak informacji | brak informacji | Mowa zwierząt
  
 
Mowa roślin | ''Silne''
 
Mowa roślin | ''Silne''

Wersja z 17:35, 4 mar 2018

Minotaury
{{{8}}}
Grupa Naturianie
Rasa Minotaury
Przeciętna długość życia brak informacji
Grywalny wiek postaci brak informacji
Cechy rasowe Mowa zwierząt

Mowa roślin

Przeciętne atrybuty Silne

Odporne

Niezbyt zręczne

Powolne

Dobry słuch

Niezwykle czuły nos

Słaby zmysł magiczny

Pojętne

Inteligentne

Odpychające

Występowanie

Wschodnie pustkowia Alaranii


Wygląd

Ich wygląd potrafi zmylić niejednego, mniej odważnych wprawiając w przestrach lub nawet osłupienie. Minotaury są połączeniem byka oraz człowieka, od tego drugiego przejmując wyprostowaną postawę oraz rozumny umysł. Ślady po byczej części pozostają jednak o wiele bardziej widoczne, gdyż całe ciało minotaura pokryte jest gęstą sierścią, a głowa zwieńczona parą dorodnych rogów, często wydaje się potwierdzać domniemania obserwatorów o ich wrogości. Nic bardziej mylnego, i choć bycza rasa od dawien dawna pozostaje między sobą podzielona na dwa odmienne klany, żaden jeszcze minotaur nie zdołał przemóc w sobie jakby od początku wpojonej cechy - wewnętrznej dobroci.

Pochodzenie

Klan Pradrzewa, który powstał jako pierwszy, jednocząc właściwie wszystkie minotaury w jedną wspólnotę, od niepamiętnych, lub po prostu niewiadomych ludziom czasów zamieszkuje Wschodnie Pustkowia Alarani, w swoich niewielkich wioskach z pokorą i całym oddaniem wysławiając najwyższe imię Natury. Mimo że takich pomniejszych wiosek było w pewnym okresie nawet kilka, ogólny klan posiada swojego wodza, który swoją mądrością kieruje poczynaniami całego minotaurzego społeczeństwa. Chociaż długi czas ów gromady pozostawały zgrane i kierowane wspólnym dla wszystkich celem oddawania czci Naturze, zaczęły pojawiać się minotaury o zgoła odmiennym zdaniu, co zresztą typowe dla osobników myślących, wręcz inteligentnych. Członkowie klanu ... uważają swój wygląd za przekleństwo sprowadzone przez nikogo innego jak właśnie Matkę Naturę, która zrobiła im na złość, wynaturzając wręcz wygląd, a przy tym nadając minotaurom przyjazny wszystkim stworzeniom charakter. Dlatego jego przedstawiciele zaprzestali kultu samej Natury, skupiając się po prostu na spokojnym życiu wśród lasów, i choć odwrócili się od swojej Stworzycielki, to reszta jej dzieł pozostaje im bliska w takim samym stopniu, jak kiedyś, jest to w końcu wrodzona cecha każdego minotaura.

Kultura

Ogromne w swojej budowie oraz potężne w sile minotaury, wbrew stereotypom jak i groźnemu z pozoru wyglądowi, są inteligentne i w znakomitej większości bardzo przyjaźnie nastawione do innych ras, zwłaszcza naturian - podobnie jak oni - zrodzonych przez Matkę Naturę. Właśnie dzięki tak bliskiemu związkowi z przyrodą oraz Naturą, stały się wręcz miłośnikami spokoju i harmonii, mimo że bardzo niewielu zna je od tej strony, w minotaurach upatrując dzikie bestie czające się wśród drzew, gotowe by zaatakować w swym niepohamowanym gniewie.

Odżywianie

brak informacji

Rozmnażanie

brak informacji

Śmierć

brak informacji

Cechy rasowe

Mowa zwierząt i roślin
Bez wysiłku potrafią porozumieć się z każdym zwierzęciem i rośliną, które znajduje się w ich otoczeniu. Problem mają naturalnie z organizmami, które są nietypowe dla ich środowiska.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie