Feerie

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Harpie

Feerie2.jpg

Grupa Naturianie
Rasa Harpie
Przeciętna długość życia 100 lat
Grywalny wiek postaci 15-85 lat
Cechy rasowe Latanie

Mowa zwierząt

Mowa Roślin

Czytanie Aur

Przeciętne atrybuty

Niezbyt silny

Kruchy

Zręczny

Dobry wzrok

Czuły słuch

Ładny

Występowanie

Wierzbowy Gaj

Las Falandar

Archipelag Farrahin

Villket

Pojezierze Neolar

Tęczowe Jeziora


Wygląd

Pochodzenie

Kultura

Odżywianie

Rozmnażanie

Śmierć

Cechy rasowe

Latanie
Postać potrafi latać dzięki skrzydłom które posiada.
Mowa zwierząt
Harpie od momentu kiedy stają się świadome potrafią zrozumieć mowę zwierząt. Z czasem zaczynają się z nimi porozumiewać. Jedne robią to za pomocą umysłu, inne są w stanie rozmawiać ze zwierzętami w ludzkim języku.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie