Eugony

Z Grymuar
Wersja z dnia 18:19, 4 mar 2018 autorstwa Callisto (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja rasy | Eugony | Naturianie | brak informacji | brak informacji | Mowa węży Przemiana w człowieka i węża Agresja Czasem choroba psychiczna Regener...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Eugony
{{{8}}}
Grupa Naturianie
Rasa Eugony
Przeciętna długość życia brak informacji
Grywalny wiek postaci brak informacji
Cechy rasowe Mowa węży

Przemiana w człowieka i węża

Agresja

Czasem choroba psychiczna

Regeneracja

Przeciętne atrybuty "Silne"

"Barbarzyńskie"

"Wyostrzony słuch i węch"

"Bardzo silna wola"

"Brzydkie"

"Charyzmatyczne"

"Odporne"

Występowanie

Jeziora


Wygląd

Kobiety-węże, nazywane Eugonami lub rzadziej Meduzami. Ich wygląd często jest upiorny, znaczna część Eugon odpycha swoją aparycją, nie ma w sobie grama wdzięku, a z dużych oczu bucha wściekłość. Z głowy wyrastają im węże, zaś od pasa w dół ciągnie się okazały ogon, śliski i nieprzyjemny w dotyku, zaś ich skóra na całym ciele jest twarda i chropowata, toteż ciężko je zranić ostrym narzędziem. Wysokie, raczej szczupłe, z delikatnie zaokrąglonymi biodrami i bardzo długim spiczastym językiem (odpowiednio, jak u węży).

Pochodzenie

Niewiele wiadomo na temat ich pochodzenia. Mówi się o pewnej legendzie, w myśl której zrodziły się z bagniska bądź mulistego jeziora. Według niektórych teorii ich skrzyżowania z wężem nie da się racjonalnie wyjaśnić, zaś inne wspominają o klątwie na grzesznicach, które zostały uwięzione w ciele węża - ma to być dla nich formą pokuty, ale jaka jest prawda, tego nie wie nikt.

Kultura

Kiedy znajdują się w niebezpieczeństwie, zazwyczaj wzywają na ratunek węże, z którymi potrafią się komunikować telepatycznie, a także porozumiewać się w ich języku. Czynią to za pomocą charakterystycznego, głośnego syczenia, co może trwać nawet kilka minut.

Za siedliska wybierają naprawdę różne miejsca, od terenów wodnych, górzystych, aż po te zalesione czy pustynne. Istnieją Meduzy mniej ucywilizowane, stroniące od ludzi, nienawistnie nastawione względem otoczenia i wszelkich przejawów życia - takie osobniczki żywią się ludzkim mięsem, ale posilanie się tego rodzaju strawą nie jest warunkiem koniecznym do przeżycia. Te bardziej ucywilizowane najczęściej pomagają ludziom, wysłuchują ich skarg, zażaleń i próśb. Wymierzają także kary zbrodniarzom, szczególnie mordercom, złodziejom i mężczyznom, którzy dopuścili się haniebnego uczynku na kobiecie - wtedy prawie zawsze rzucają klątwę albo pozbawiają życia (w wyjątkowych sytuacjach nawet samym spojrzeniem), majątku, i tak dalej. Niekiedy mszczą się również na dzieciach źle odnoszących się do osób starszych, udzielają jednak słownego upomnienia i nakazują natychmiastową poprawę. Meduzy mogą zdziałać wiele dobrego względem istot, pod warunkiem, że te traktują innych z szacunkiem, nie wywyższają się lub pełnią dobroczynną posługę. Zwykle są bezkompromisowe względem zbrodniarzy, nawet jeżeli okażą skruchę. Trudno powiedzieć, czy są w ogóle zdolne do wyższych uczuć, z natury pomagają innym - jeśli w ogóle - z poczucia obowiązku, nie kierują się współczuciem, choć zdarzają się wyjątki.

Warto dodać, że Meduzy są związane z naturą, a przede wszystkim z żywiołem ziemi, często wykorzystują swoją moc, zwłaszcza, kiedy znajdują się w tarapatach. Ten rodzaj żywiołu wielokrotnie uratował im życie - gdy znajdują się w naturalnej postaci, potrafią zakopać się głęboko pod ziemią, przy czym nie oznacza to dla nich utraty życia, są wszak bardzo odporne, a płuca mają przystosowane do tego rodzaju warunków. Jedno jest pewne - kiedy zmagają się z potencjalnym zagrożeniem, stają się nieobliczalne i warto wówczas zejść im z drogi, gdyż stanowią same w sobie silną i niezłomną rasę (oczywiście zdarzają się przypadki, w których to Meduza nie jest w stanie się sama obronić, jednak tyczy się to przeważnie bardzo młodych i niedoświadczonych reprezentantek gatunku). Większość Meduz przywykła do niecodziennych i trudnych warunków życiowych. Co więcej, potrafią formować przyrodę oraz dbają o faunę i florę, przez co żyją w dobrych stosunkach z Maie i Driadami.

Odżywianie

brak informacji

Rozmnażanie

brak informacji

Śmierć

Można je zabić poprzez odcięcie głowy specjalnym narzędziem (głównie toporem) i tylko wtedy, gdy przybierają naturalną postać, bowiem potrafią modyfikować swój wygląd, wybierając którąś ze swoich ludzkich form. Wówczas są to kobiety o nieskazitelnej urodzie- tak piękne, że potrafią uwieść niemal każdego mężczyznę. Nie można zapomnieć o tym, że Meduzy potrafią też przeistoczyć się w węże, ich wielkość jest już zależna od wieku konkretnej.

Cechy rasowe

Mowa węży
Przemiana w człowieka i węża
Agresja, czasem choroba psychiczna
Regeneracja
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie