Węże Periońskie

Z Grymuar
Wersja z dnia 14:08, 26 wrz 2020 autorstwa Niara (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Informacja o rasach niegrywalnych
Do ras niegrywalnych należą istoty uznawane za wymarłe, zbyt głupie lub zbyt ograniczone by można było nimi prowadzić rozgrywkę. Dlatego też rasy niegrywalnej nie można wybrać dla swojej postaci - NIE MA OD TEGO ŻADNYCH WYJĄTKÓW. Prośba o zaakceptowanie postaci o takiej rasy będzie równoznaczna z przyznaniem się do nieprzeczytania regulaminu i zasad tworzenia postaci.
Niebiosa perioni.jpg

Wąż, stworzenie, które zapewne nie zbyt pasuje ci do niebios, a jednak. Węże Periońskie to stworzenia obojga płci, lecz nie jesteśmy w stanie powiedzieć ile ich jest. Często skryte pod ziemią, w wodzie, czy na drzewach. Węże o białej skórze, białym języku i szafirowych oczach, niezwykle jadowite, lecz zwykle spokojne stworzenia. Zostały one powołane do życia na równi z Sherionami. Stanowią zastęp, tak zwanych cichych wojowników. Zamieszkują całe Plany Niebiańskie, lecz nie można ich tak po prostu spotkać. Większość ciągle pozostaje w ukryciu. Są stworzeniami, które Najwyższy powołał do życia w razie gdyby w Niebiosach wybuchła wojna, to jest w razie, gdyby zostały zaatakowane przez Piekielnych, ponieważ o wojnie domowej nie może być mowy. Maja one za zadanie po cichu uśmiercać przeciwników. Jednak nie jest to ich jedyne przeznaczenie. Jeżeli kiedykolwiek Najwyższy uzna, iż na ziemiach Alaranii potrzebne jest wstawiennictwo z jego ramienia, to właśnie Perioni zstąpią pomiędzy ludzi, by bronić dobra. Jak już mówiliśmy większości z nich nigdy nie zobaczymy, jednak są pewne wyjątki. Część Perionów służy Eskulapom. Wąż owija się wokół drewnianej laski uzdrowiciela i zastyga. Budzi się tylko wtedy, gdy Eskulap jest zagrożony. Jest swego rodzaju towarzyszem i bronią dla Eskulapów. Stąd też wziął się symbol tych istot (Eskulapów), biały wąż owinięty wokół drewnianego kostura.

Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie