Przemienieni

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Przemienieni

Rasa przemienieni.jpg

Grupa Demony
Rasa Przemienieni
Przeciętna długość życia Potencjalnie nieśmiertelne
Grywalny wiek postaci Potencjalnie nieśmiertelne
Cechy rasowe

Słabo dostrzegalna aura

Postać pól eteryczna

Dawne cechy

Przeciętne atrybuty

Zależne od poprzedniego

wcielenia

Występowanie

Alarania i Otchłań

Wygląd

Przemieni to istoty, które niegdyś były przedstawicielami całkiem innych ras, a uległy mutacji w wyniku eksperymentów magicznych bądź za sprawą pradawnych artefaktów, z którymi obchodziły się bez żadnych środków bezpieczeństwa. Często nie wiedzą o przemianie przez jeszcze kilka, kilkanaście lat po niej, kiedy ich nowe moce dopiero się aktywują, zagłuszając stare. Przemienieni bardzo często zachowują swój dawny wygląd, jednak w wielu przypadkach przemiana wywołuje u nich skutki uboczne. Niektórym zmienia się kolor oczu, bywa, że tracą kolory tęczówek, zyskują rogi, lub wyrastają im zwierzęce uszy, czy ogony. Niektórzy zyskują nawet sierść, wyrastają im długie, ostre paznokcie. Bywa, że zmieniają się też twarze, niektóre osobniki pokrywają się łuskami jak u smoków. Skutki uboczne przemiany w demona mogą być naprawdę różne.

Pochodzenie

Pochodzenie przemienionych jest dość niejasne. Nie wiadomo w którym momencie magia z Otchłani przeniknęła do świata ludzi i innych istot, wiadomo jedynie, że silna magia zawarta w przedmiotach i biorąca udział w rytuałach spowodowała iż niektórzy, niezbyt doświadczeni magowie, którzy jej używali nie do końca wiedząc jak przemienili się podczas owych rytuałów, lub po prostu przez używanie w nadmiarze danej magii. Co zaś się tyczy przedmiotów. Ci, którzy ich używali i zostali przemienieni, często zwyczajnie nie zdawali sobie sprawy z tego iż ich ciałą i dusze zostały poddane tej przemianie.

Kultura

Przemienieni jako tak nie mają swoje własnej kultury, to jak żyją zależy w głównej mierze od tego kim byli przed przemianą.

Odżywianie

Odżywiają się tak samo jak przed przemieną.

Rozmnażanie

Po przemianie rasa ta staje się zupełnie bezpłodna.

Śmierć

Przemienieni są potencjalnie nieśmiertelni. Nie umierają ze starości, ich życie może ciągnąć się przez tysiące lat. Można ich zabić, ale jedynie specjalnie zaklętym orężem, lub przez odcięcie głowy, tudzież przebicie serca mieczem. W związku z tym, że posiadają postać pół eteryczną odcięcie kończyny nie kończy się wykrwawieniem, dana część ciała zmienia się wtedy w cień i można powiedzieć, że niejako odrasta.

Cechy rasowe

Słabo dostrzegalna aura
Aura przemienionych zmienia się po przebytej przemianie i staje się znacznie mniej dostrzegalna niż przed nią.
Postać pól eteryczna
Po przemianie bohater uzyskuje coś na kształt cienistego wcielenia, może zmieniać się w postać pół eteryczną, jednak nie dzieje się to za sprawą jego woli. Przemiany dokonują się od czasu do czasu niezależnie od woli postaci. W postaci pół eterycznej bohater jest w stanie przenikać przez przedmioty, jednak nie jest w stanie niczego chwycić co utrudnia mu funkcjonowanie.
Dawne cechy 
Przemienieni w dużej mierze zachowują dawne cechy specjalne, które posiadali przed przemianą.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie