Harpie: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 14: | Linia 14: | ||
| Pochodzenie = | | Pochodzenie = | ||
− | + | Jak wszystkich naturian, tak i harpie stworzyła Matka Natura. Wiele lat temu Matka, która jest wszechobecna i obserwuję całą przyrodę poczuła wielki smutek widząc co dzieje się wśród koron jej drzew. Driady opiekowały się lasem na dole, w dzień, krydiany strzegły go w nocy, lecz tego co działo się w koronach trudno było bronić istotą, które nie miały skrzydeł. Matka Natura chciała stworzyć nowe strażniczki, by pilnowały nieba i tego co pod nim, by strzegły ptaków i istoty żyjących pod niebem. Jej smutek jednak nie dał jej sił, lecz osłabił. Wszechmatka uroniła trzy łzy, których moc i siła stworzyła harpie, lecz łzy te spadły tylko na trzy miejsca w całej Alaranii. Oblały deszczem Wierzbowy Gaj, Las Falandar, Archipelag Farrahin i wyspę, której stolicą było miasto Villket. Tak pojawiły się pierwsze kobiety-ptaki. Strażniczki przestworzy. | |
Wersja z 23:15, 14 paź 2019
Harpie | |
---|---|
Grupa | Naturianie |
Rasa | Harpie |
Przeciętna długość życia | 300 lat |
Grywalny wiek postaci | 15-250 lat |
Cechy rasowe | Latanie
Latanie |
Przeciętne atrybuty | Zmiana formy |
Występowanie |
Wygląd
Harpie, to wcale nie przerażające, a piękne istoty, są połączeniem ptaka i człowieka, lub elfa. Niektóre mają okrągłe inne szpiczaste uszy. Mają ludzkie twarze, często bardzo ładne, o łagodnych rysach. Tak naprawdę występują trzy rodzaje harpii. Te które zamieszkują Wierzbowy Gaj to zazwyczaj mieszanki z ptakami leśnymi. Drozdami, dzięciołami, krukami, wronami, sikorkami, wróblami, sowami. Harpie z Archipelagu Farrahin to ptaki kolorowe, egzotyczne, papugi, kolibry, kanarki. Natomiast te, które zamieszkują wyspę i okolice Villket to duże ptaki jak orły, czy bociany. Harpię z Farrahin i Wierzbowego Gaju są przeciętnego wzrostu, zazwyczaj nie przekraczają 5,5 stopy. Te z Villket mogą natomiast mierzyć nawet ponad 6 stóp, zwłaszcza te powiązane z orłami. Od pasa w dół harpie pokryte są piórami, zamiast ludzkich stóp mają ptasie pazury. Mimo to poruszają się wyprostowane, choć ich chód jest nieco inny niż ludzki. Niektóre harpie zamiast rąk mają wyłącznie skrzydła, zakończone pazurami, jak stopy, ale są wyjątki od tej reguły. Te z Archipelagu Farrahin często mają normalne ręce i dłonie, ale skrzydła wyrastają nie z pleców, a z dołu rąk, mimo to potrafią latać. Harpie egzotyczne najczęściej mają szpiczaste uszy, pozostałe okrągłe. Harpie praktycznie nie noszą ubrań. Niektóre gatunki mają piersi pokryte piórami, inne nie. Harpie charakteryzuje również to, że ich biust jest raczej bardzo niewielki, w najlepszych przypadkach średni. Stworzenia te to wyłącznie kobiety. Mogą posiadać wszystkie kolory włosów, nie tylko te, które występują u innych ras, ale też włosy o barwie karmazynu, turkusu, lazuru, seledynu, fioletu, a także włosy wielobarwne. Z oczami jest podobnie, jedynym kolorem oczu jakiego nie posiadają harpie jest czerwony. Egzotyczne harpie często cierpią na heterochromię, mają więc dwie różne tęczówki. Jeśli chodzi o ubarwienie piór sprawa ma się identycznie jak z włosami. Mogą być jednobarwne, na przykład czarne, czy białe, ale także posiadać pióra w wielu kolorach na raz.
Pochodzenie
Jak wszystkich naturian, tak i harpie stworzyła Matka Natura. Wiele lat temu Matka, która jest wszechobecna i obserwuję całą przyrodę poczuła wielki smutek widząc co dzieje się wśród koron jej drzew. Driady opiekowały się lasem na dole, w dzień, krydiany strzegły go w nocy, lecz tego co działo się w koronach trudno było bronić istotą, które nie miały skrzydeł. Matka Natura chciała stworzyć nowe strażniczki, by pilnowały nieba i tego co pod nim, by strzegły ptaków i istoty żyjących pod niebem. Jej smutek jednak nie dał jej sił, lecz osłabił. Wszechmatka uroniła trzy łzy, których moc i siła stworzyła harpie, lecz łzy te spadły tylko na trzy miejsca w całej Alaranii. Oblały deszczem Wierzbowy Gaj, Las Falandar, Archipelag Farrahin i wyspę, której stolicą było miasto Villket. Tak pojawiły się pierwsze kobiety-ptaki. Strażniczki przestworzy.
Kultura
Odżywianie
Rozmnażanie
Śmierć
Cechy rasowe
- Latanie
- Postać potrafi latać dzięki skrzydłom które posiada.
- Odporność na zimno
- Postać jest odporna na niskie temperatury, jest w stanie wytrzymać na mrozie do -10 stopni bez ubrania przez 4 godziny. W ubiorze (ubranie podstawowe plus wierzchnie) jest w stanie przebywać na mrozie właściwie cały czas. Ciało takiej postaci poddaje się hipotermii dopiero w przypadku dłuższego przebywania w temperaturze -20 stopni.