Harpie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 14: Linia 14:
  
 
| Pochodzenie =
 
| Pochodzenie =
 
+
Jak wszystkich naturian, tak i harpie stworzyła Matka Natura. Wiele lat temu Matka, która jest wszechobecna i obserwuję całą przyrodę poczuła wielki smutek widząc co dzieje się wśród koron jej drzew. Driady opiekowały się lasem na dole, w dzień, krydiany strzegły go w nocy, lecz tego co działo się w koronach trudno było bronić istotą, które nie miały skrzydeł. Matka Natura chciała stworzyć nowe strażniczki, by pilnowały nieba i tego co pod nim, by strzegły ptaków i istoty żyjących pod niebem. Jej smutek jednak nie dał jej sił, lecz osłabił. Wszechmatka uroniła trzy łzy, których moc i siła stworzyła harpie, lecz łzy te spadły tylko na trzy miejsca w całej Alaranii. Oblały deszczem Wierzbowy Gaj, Las Falandar, Archipelag Farrahin i wyspę, której stolicą było miasto Villket. Tak pojawiły się pierwsze kobiety-ptaki. Strażniczki przestworzy.
  
  

Wersja z 00:15, 15 paź 2019

Harpie

Harpie.jpg

Grupa Naturianie
Rasa Harpie
Przeciętna długość życia 300 lat
Grywalny wiek postaci 15-250 lat
Cechy rasowe Latanie

Latanie

Przeciętne atrybuty Zmiana formy
Występowanie

Wierzbowy Gaj,Farrahin,Villket


Wygląd

Harpie, to wcale nie przerażające, a piękne istoty, są połączeniem ptaka i człowieka, lub elfa. Niektóre mają okrągłe inne szpiczaste uszy. Mają ludzkie twarze, często bardzo ładne, o łagodnych rysach. Tak naprawdę występują trzy rodzaje harpii. Te które zamieszkują Wierzbowy Gaj to zazwyczaj mieszanki z ptakami leśnymi. Drozdami, dzięciołami, krukami, wronami, sikorkami, wróblami, sowami. Harpie z Archipelagu Farrahin to ptaki kolorowe, egzotyczne, papugi, kolibry, kanarki. Natomiast te, które zamieszkują wyspę i okolice Villket to duże ptaki jak orły, czy bociany. Harpię z Farrahin i Wierzbowego Gaju są przeciętnego wzrostu, zazwyczaj nie przekraczają 5,5 stopy. Te z Villket mogą natomiast mierzyć nawet ponad 6 stóp, zwłaszcza te powiązane z orłami. Od pasa w dół harpie pokryte są piórami, zamiast ludzkich stóp mają ptasie pazury. Mimo to poruszają się wyprostowane, choć ich chód jest nieco inny niż ludzki. Niektóre harpie zamiast rąk mają wyłącznie skrzydła, zakończone pazurami, jak stopy, ale są wyjątki od tej reguły. Te z Archipelagu Farrahin często mają normalne ręce i dłonie, ale skrzydła wyrastają nie z pleców, a z dołu rąk, mimo to potrafią latać. Harpie egzotyczne najczęściej mają szpiczaste uszy, pozostałe okrągłe. Harpie praktycznie nie noszą ubrań. Niektóre gatunki mają piersi pokryte piórami, inne nie. Harpie charakteryzuje również to, że ich biust jest raczej bardzo niewielki, w najlepszych przypadkach średni. Stworzenia te to wyłącznie kobiety. Mogą posiadać wszystkie kolory włosów, nie tylko te, które występują u innych ras, ale też włosy o barwie karmazynu, turkusu, lazuru, seledynu, fioletu, a także włosy wielobarwne. Z oczami jest podobnie, jedynym kolorem oczu jakiego nie posiadają harpie jest czerwony. Egzotyczne harpie często cierpią na heterochromię, mają więc dwie różne tęczówki. Jeśli chodzi o ubarwienie piór sprawa ma się identycznie jak z włosami. Mogą być jednobarwne, na przykład czarne, czy białe, ale także posiadać pióra w wielu kolorach na raz.

Pochodzenie

Jak wszystkich naturian, tak i harpie stworzyła Matka Natura. Wiele lat temu Matka, która jest wszechobecna i obserwuję całą przyrodę poczuła wielki smutek widząc co dzieje się wśród koron jej drzew. Driady opiekowały się lasem na dole, w dzień, krydiany strzegły go w nocy, lecz tego co działo się w koronach trudno było bronić istotą, które nie miały skrzydeł. Matka Natura chciała stworzyć nowe strażniczki, by pilnowały nieba i tego co pod nim, by strzegły ptaków i istoty żyjących pod niebem. Jej smutek jednak nie dał jej sił, lecz osłabił. Wszechmatka uroniła trzy łzy, których moc i siła stworzyła harpie, lecz łzy te spadły tylko na trzy miejsca w całej Alaranii. Oblały deszczem Wierzbowy Gaj, Las Falandar, Archipelag Farrahin i wyspę, której stolicą było miasto Villket. Tak pojawiły się pierwsze kobiety-ptaki. Strażniczki przestworzy.

Kultura

Odżywianie

Rozmnażanie

Śmierć

Cechy rasowe

Latanie
Postać potrafi latać dzięki skrzydłom które posiada.
Odporność na zimno
Postać jest odporna na niskie temperatury, jest w stanie wytrzymać na mrozie do -10 stopni bez ubrania przez 4 godziny. W ubiorze (ubranie podstawowe plus wierzchnie) jest w stanie przebywać na mrozie właściwie cały czas. Ciało takiej postaci poddaje się hipotermii dopiero w przypadku dłuższego przebywania w temperaturze -20 stopni.
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie