Leonidzi

Z Grymuar
Wersja z dnia 19:11, 4 mar 2018 autorstwa Callisto (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Specyfikacja rasy | Leonidzi | Naturianie | 250 lat | 20 - 200 lat | Mowa zwierząt Kamuflaż | "Raczej silne" "Precyzyjne" "Zręczne" "Bardzo szybkie" "Wyostrzon...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Leonidzi
{{{8}}}
Grupa Naturianie
Rasa Leonidzi
Przeciętna długość życia 250 lat
Grywalny wiek postaci 20 - 200 lat
Cechy rasowe Mowa zwierząt

Kamuflaż

Przeciętne atrybuty "Raczej silne"

"Precyzyjne"

"Zręczne"

"Bardzo szybkie"

"Wyostrzony węch i wzrok"

"Słaby zmysł magiczny"

"Pojętne"

"Inteligentne"

"Odpychające"

Występowanie

Szepczący Las, Pustynia Nanher


Wygląd

Teraz Leonidzi są bardzo różnej maści, poczynając od jasnego brązu, nawet na bieli kończąc. Czarny to prawdziwa rzadkość, jednak zdarza się. Ich postura jest połączeniem humanoidalnego, dość umięśnionego ciała z głową lwa. Oczy zazwyczaj mają żółte lub nawet złotawe, świecące w ciemności, a dostojna grzywa przybiera barwę sierści pokrywającej całe ciało leonida. Gdyby nie właśnie ona, mógłby on zostać mylnie nazwany kotołakiem, być może obdarzonym nieco większą tężyzną fizyczną. Leonidzi posiadają naturalną broń w postaci dość długich i ostrych kłów, jak i pazurów u łap, lecz przeciwstawny kciuk pozwala im dobyć także każdego innego oręża, chociaż mimo wszystko nie robią tego często. Jako naturalni drapieżcy posiadają wyostrzone zmysły doskonale służące polowaniom, choć z nich również nie muszą zanadto korzystać. Jako żyjące w zgodzie z Naturą stworzenia, otrzymują od niej wszystko, czego im trzeba, właściwie nie wysilając się przy tym.

Pochodzenie

Dużym szczęściem można byłoby nazwać napotkanie przedstawiciela tej rasy poza gęstwinami Szepczącego Lasu, gdzie i tak pozostała ich zaledwie garstka, porównując do dawnej świetności. Leonidzi nigdzie nie pozostają na dłużej, nie posiadają domów, bo zwyczajnie ich nie potrzebują. Są naturianami, dziećmi ogarniętymi opieką przyrody, którym za łóżko może posłużyć każde drzewo. Mimo wszystko Natura sięgnęła nieco poza Szepczący Las, tworząc tę rasę. Mówi się, że miała ona początek na piaskach Pustyni Nanher, gdzie Leonidzi swego czasu górowali nad innymi zwierzętami, nie mając sobie równych drapieżników. Każdy wzdrygał się na myśl o Wściekłych Lwach Pustyni, przed których gniewem nie można było się ukryć, ani uciec. Teraz mało kto z osobników tej rasy pamięta choć legendę o swoich przodkach, sami leonidzi zresztą stali się niezbyt podobni, do tych z legend. Wiadome jest jednak, że czarna sierść wyróżnia jednostki pochodzące w dość prostej linii od dawnych przodków, z których niemal każdy wtedy posiadał futro tego mrocznego koloru.

Kultura

Muszą uważać na kłusowników i inne niebezpieczeństwa, dlatego nieustannie się przemieszczają. To właśnie lekko przytłumiło ich kiedyś dominującą cechę, dostojność. Są w mniejszości, cały czas zmuszani do ucieczki. Rozjuszeni, czy zwyczajnie zdenerwowani, leonidzi potrafią być porywczy i nieprzewidywalni, jednak rzadko dochodzi do takich sytuacji, ponieważ są zawsze czujni i trudno ich zaskoczyć.

Odżywianie

brak informacji

Rozmnażanie

brak informacji

Śmierć

brak informacji

Cechy rasowe

Kamuflarz
Wykorzystując otoczenie lub cień, mogą zniknąć z pola widzenia wroga.
Mowa zwierząt
Rasy
Ludzie Alarianie - Tarianie - Mahińczycy - Eravallowie - Dotknięci
Elfy Leśne Elfy - Morskie Elfy - Pustynne Elfy - Górskie Elfy - Mroczne Elfy - Lodowe Elfy
Pradawni Czarodzieje - Smoki - Drakoni - Rarogi
Naturianie Fellarianie - Driady - Nimfy - Krydiany - Chochliki/Wróżki - Syreny/Trytony - Centaury - Maie - Minotaury - Eugony- Satyry - Harpie - Feerie - Irminsulani
Zmiennokształtni Wilkołaki - Kotołaki - Niedźwiedziołaki - Smokołaki - Panterołaki - Tygrysołaki - Lisołaki - Jeleniołaki - Leonidzi -
Zwierzonidzi Anurai - Arachnidzi - Harenidzi
Piekielni Diabły - Upadłe Anioły - Łowcy Dusz - Pokusy - Potępieńcy
Niebianie Duchy Światłości - Aniołowie Światła - Aniołowie Ducha - Dobre Duchy - Palladyni - Emisariusze - Błogosławieni
Demony Nemorianie - Kaer Natherini - Upiory - Przemienieni
Nieumarli Wampiry - Dhampiry - Liche - Zjawy
Nordowie Nordyjczycy - Krasnoludy - Ragarianie - Brevijczycy
Rasy niegrywalne Akolici - Archaniołowie - Armahirowie i Protherianki - Eskulapi - Lwy Sheriońskie - Mistrzowie i Mentorki - Motyle Etariońskie - Przodkowie - Serafini - Węże Periońskie