Draconis: Różnice pomiędzy wersjami

Z Grymuar
Skocz do: nawigacja, szukaj
m
 
(Nie pokazano 7 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 
{| style="float:right; max-width: 360px;"
 
{| style="float:right; max-width: 360px;"
 
|
 
|
{{Specyfikacja państwa | Draconis | Mroczna Puszcza | [[Naturianie]] | Autokracja absolutna | Państwo terytorialne |  Herb = [[File: Herb_draconis.png |  ]] | Flaga = [[File: Flaga_draconis.png ]]
+
{{Specyfikacja państwa | Draconis | Mroczna Puszcza | [[Smokołaki]], [[Krydiany]], [[Nemorianie]], [[Kaer Natherini]], [[Naturianie]], Gigantyczne zwierzęta | Autokracja absolutna | Państwo terytorialne |  Herb = [[File: Herb_draconis.png |  ]] | Flaga = [[File: Flaga_draconis.png ]]
 
}}
 
}}
 
|-
 
|-
Linia 11: Linia 11:
  
 
{{Opis państwa |
 
{{Opis państwa |
| Władza =  
+
| Władza = '''Władca''': Absolutną władzę w państwie sprawuje Archont Meridion I, będący samozwańczym władcą tej krainy. Władzę sprawuje po części dzięki zyskanemu szacunkowi, a po części dzięki magicznej koronie, pozwalającej narzucać swoją wolę bardziej bestialskim mieszkańcom państwa. Meridionowi doradzają cztery smoki, po jednym na każdy z klasycznych żywiołów. Są to ..., tytułowani odpowiednio '''Pradawnymi Doradcami''' Zajmują się oni opieką nad puszczą pod nieobecność Archonta. Niżej znajdują się '''Wielcy Opiekunowie''', każdy z nich zajmuje się jedną dziedziną, bądź rasą zamieszkującą puszczę.
'''Władca''':  
 
  
'''Rodzina królewska''':
+
'''Rodzina królewska''': Brak.
  
| Ustrój =
+
| Ustrój = Autokracja absolutna
  
  
 
| Herb =
 
| Herb =
  
| Siedziba =
+
| Siedziba = Draconis nie posiada siedziby w tradycyjnym rozumowaniu, za takie miejsce można jednak uznać '''Serce Puszczy'''. Ogromne drzewo położone w centrum lasu, nad jeziorem o szmaragdowych wodach, które obmywają jedną ze stron drzewa, gdzie korzenie wyglądają jak u drzew namorzynowych, z drugiej zaś wyglądają jak korzenie dębu, oplatającego ziemię, a wszystkie wnikające głęboko w dół, gdzie ponoć sięgają aż do płomieni płonących pod łuską Prasmoka. Gałęzie sięgają zaś wysoko ponad korony innych drzew, gdzie wiatr wiecznie szumi w liściach je porastających. Nie wielu dane jest jednak zobaczyć to miejsce, gdyż trafić do niego mogą jedynie osoby, które puszcza akceptuje.
  
 
| Ubiór =
 
| Ubiór =
Linia 27: Linia 26:
 
| Architektura =
 
| Architektura =
  
| Geografia =
+
| Geografia = Zdecydowanie większą część Draconis porasta gęsta puszcza, o wielkich drzewach, których posplątywane ze sobą gałęzie zasłaniają całe niebo, przepuszczając jedynie niewielką ilość światła.
 +
 
 +
Mimo panującego w podszyciu wiecznego półmroku, rośnie tutaj również wiele roślin, które nauczyły się pozyskiwać energię ze źródeł innych niż promienie słońca. Część z nich pasożytuje na wielkich drzewach, inne pozyskują energię z prądów magicznych, zaś jeszcze inne... stały się mięsożerne.
  
 
| Wojsko =
 
| Wojsko =
Linia 37: Linia 38:
 
| Handel =
 
| Handel =
  
'''Eksport''':  
+
'''Eksport''': Nie prowadzi handlu z innymi państwami
  
'''Import''':  
+
'''Import''': Nie prowadzi handlu z innymi państwami
  
 
| Kuchnia =
 
| Kuchnia =

Aktualna wersja na dzień 10:15, 7 lut 2020

Draconis
Herb draconis.png
Flaga draconis.png
Położenie Mroczna Puszcza
Mieszkańcy Smokołaki, Krydiany, Nemorianie, Kaer Natherini, Naturianie, Gigantyczne zwierzęta
Ustrój Autokracja absolutna
Władca
Archont Meridion.jpg
Tytuł Archont
Godność [Meridion I ]
Rasa Przemieniony
Wiek 1325 lata

Władza

Władca: Absolutną władzę w państwie sprawuje Archont Meridion I, będący samozwańczym władcą tej krainy. Władzę sprawuje po części dzięki zyskanemu szacunkowi, a po części dzięki magicznej koronie, pozwalającej narzucać swoją wolę bardziej bestialskim mieszkańcom państwa. Meridionowi doradzają cztery smoki, po jednym na każdy z klasycznych żywiołów. Są to ..., tytułowani odpowiednio Pradawnymi Doradcami Zajmują się oni opieką nad puszczą pod nieobecność Archonta. Niżej znajdują się Wielcy Opiekunowie, każdy z nich zajmuje się jedną dziedziną, bądź rasą zamieszkującą puszczę.

Rodzina królewska: Brak.

Ustrój polityczny

Autokracja absolutna

Herb i flaga

Siedziba władcy

Draconis nie posiada siedziby w tradycyjnym rozumowaniu, za takie miejsce można jednak uznać Serce Puszczy. Ogromne drzewo położone w centrum lasu, nad jeziorem o szmaragdowych wodach, które obmywają jedną ze stron drzewa, gdzie korzenie wyglądają jak u drzew namorzynowych, z drugiej zaś wyglądają jak korzenie dębu, oplatającego ziemię, a wszystkie wnikające głęboko w dół, gdzie ponoć sięgają aż do płomieni płonących pod łuską Prasmoka. Gałęzie sięgają zaś wysoko ponad korony innych drzew, gdzie wiatr wiecznie szumi w liściach je porastających. Nie wielu dane jest jednak zobaczyć to miejsce, gdyż trafić do niego mogą jedynie osoby, które puszcza akceptuje.

Ubiór

Architektura

Geografia

Zdecydowanie większą część Draconis porasta gęsta puszcza, o wielkich drzewach, których posplątywane ze sobą gałęzie zasłaniają całe niebo, przepuszczając jedynie niewielką ilość światła.

Mimo panującego w podszyciu wiecznego półmroku, rośnie tutaj również wiele roślin, które nauczyły się pozyskiwać energię ze źródeł innych niż promienie słońca. Część z nich pasożytuje na wielkich drzewach, inne pozyskują energię z prądów magicznych, zaś jeszcze inne... stały się mięsożerne.

Wojsko

Nazwa oddziału

Stosunki dyplomatyczne

Handel

Eksport: Nie prowadzi handlu z innymi państwami

Import: Nie prowadzi handlu z innymi państwami

Kuchnia

Ciekawostki

Tekst.

Państwa
Środkowa Alarania Adrion - Arturon - Danae - Demara - Efne - Ekradon - Elfidrania - Elisia - Et'Aurill - Fargoth - Irrasil - Karnstein - Katima - Kryształowe Królestwo - Leonia - Mauria - Menaos - Meot - Nandan-Ther - Nowa Aeria - Ostatni Bastion - Rapsodia - Renidia - Rododendronia - Rubidia - Serenaa - Shari - Soral - Thenderion - Trytonia - Turmalia - Valladon
Poza Środkową Alaranią Al-Atrah - Argentia - Arrantalis - Arrimm - Draconis - Et Iris - Kalim - Lillavo - Limaria - Lirin-Dahr - Lydia - Na'Zahir - Neverith - Nira - Oaza Kerendir- Revendor - Teandir - Teherruss - Trijou - Xan-Lovar
Zagłębie Artystów Arfaa - Arivela - Arnotai - Aurellie - Dafne - Eunice - Megara - Randil - Siv'Lead - Thalia - Zorica
Krainy
Krainy Geograficzne Daleka Północ - Góry Dasso - Góry Druidów - Góry Księżycowe - Jadeitowe Wybrzeże - Las Driad - Morze Cienia - Mroczne Doliny - Nizina Arkadyjska - Ocean Jadeitów - Opuszczone Królestwo - Pustynia Nanher- Równiny Andurii - Równina Drivii- Równina Magenar - Równina Maurat - Równiny Theryjskie - Szepczący Las - Szczyty Fellarionu - Śnieżny Las - Lasy Eriantur - Wybrzeże Cienia - Wielka Pustynia Słońca - Wulkany Sori-Andu - Wyspa Syren
Regiony Naturalne Astra i Luna - Czarna Puszcza - Dolina Umarłych - Jezioro Czarodziejek - Lisie Wodospady - Łzy Rapsodii - Wierzbowy Gaj - Nole'ara - Tęczowe Jeziora
Tajemnicze Miejsca Drzewo Jutrzenki - Drzewo Świata - Drzewo Zmierzchu - Hurma Dotkniętych - Klasztor Mrocznych Sekretów - Klasztor Zakonu Czterech - Krąg Magii Starej - Kryształowe Groty - Matrony z Mglistych Bagien - Nawiedzony Las - Ogrody Edenu - Piaski Czasu - Północna Brama - Przeklęta Irmilla - Ruiny Nemerii - Strażniczki Edenu - Świątynia Deszczu - Świątynia Węży - Twierdza Czarodziejów - Zamek Czarodziejek - Zatopione Miasto
Plany Zewnętrzne Otchłań - Niebiosa - Piekło